hey meiden ik heb een tijd niet van me laten horen maar we hebben t zo achterlijk druk hier dat ik er gewoon geen tijd voor kan vinden om te posten hier. sorry sorry sorry. ik wilde wel ff met jullie delen dat ik daarnet (kleine 10 min) licht postief getest heb. morgen ochend doe ik nog een zwangerschapsteset in de hoop dat de streep donkerder is als nu maar ik denk dat ik jullie mag zeggen dat ik voor 99 % toch weer zwanger ben
Kan in zijn mondje niks meer ontdekken dan hij al heeft, maar ja zeg nooit nooit natuurlijk . Ik hou het er iig op dat het niet van de vaccinatie is .
Vind het ook een moetje. Gelukkig kunnen die 2 oudsten het zelf dus dat scheelt alweer. Moet alleen Maarit nog af en toe helpen met haar haren uitspoelen.
WHaaaaaaaaaaaaaat!!!!! Gefeliciteerd zeg! Enne een beetje zwanger kan niet hè. Feliciteer Jeroen ook van mij.
Hier is het met haren wassen echt een ramp, Rick brult ineens moord en brand , Joost valt nog mee als ik zijn hoofdje naar achter houdt met uitspoelen dan gaat het...... Verder hebben ze pret voor 10 dus daar ligt het niet aan (het ligt gewoon echt aan mij )
dat bedoelde ik ook met wat ik schreef ................maar ik moet bekennen dat ik Pat nog niet de jongens in bad zie doen . Hij neemt ze wel mee onder de douche hoor, als ik 'm dat vraag (maar hij ziet ook niet veel zonder bril )
ja t is een streepje. heeel licht maar toch ... jeroen gelooft t nog niet ondanks dat hij die streep ook ziet, eigenwijs figuur he. hoe gaat ie eigenlijk nu met jullie tijd niet gesproken he
Dit lijkt me het ergste wat je als leidster kan overkomen. Politie onderzoekt overleden baby | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Met ons gaat het goed! Lekker genieten van ons nieuwe huis (nog even buiten de bouwvakkers enzo ). We beginnen onze draai wel te vinden en met de kindjes gaat het ook (weer) goed. Met Nikita alles in orde??