nope, Mees heeft het de laatste tijd ook weleens, helemaal sinds hij weer een avondfles krijgt en ik gebruik ook altijd de baby dry van pampers. ben dus ook wel benieuwd of er iemand nog een tip heeft
WHAAAAAAAAAAA susanne! (met s toch) LEUK!! gefeli, en hopelijk morgen een donkerdere test Thanx voor de antwoorden, ik vind het juist leuk dr in bad te doen.. ze speelt dan namelijk zo lief hahaha, en soppen vind ze prachtig
hier een lekker druk shopdagje, jos en isabella waren lekker thuis, en ik heb alle sinterklaaskadootjes alvast gekocht!! ook een super mooi jurkje voor isabella alvast voor de kerst!
oohw ja anno isabella gaat om de dag, ze heeft een erg droge huid, en een hekel aan het insmeren van babyolie,.. dus dan maar zo!
Suzanne alvast voorzichtig gefeliciteerd ! Mika krijgt op 27 november zijn 1 ste prikje van de mg. De tweede is nog niet bekend wordt pas vanaf 7 december op de site van de ggd gepubliceerd.
Leuk! ik ga 28 nov een dagje shoppen, met mn moeder mn zusje past dan op jor en noof Wat voor jurkje?
nou ja zeg, dat is ook alles behalve netjes zeg!!! Ik zou er anders zelf achteraan bellen of ze hem wel ontvangen hebben hoor.
Ow jee, toch niets ernstigs hoop ik? Beterschap en een dikke knuffel voor Indi!! Wat zei de HA ervan dan?
Dan is het dus vrij gemiddeld wat ik doe Toen ze heel mini was, ging ze elke dag (tenminste iets wat je met haar kan "doen") Ojah, op donderdag gaat ze ook nog eigenlijk, want dan zwemmen we, en achteraf kan ze in de wasbak/badkuip ding, ideaal trouwens
H&M Shop Online leuk zeg!! ik vind het ook heerlijk om alleen te gaan! deze (ik vind hem in het echt veel leuker..)
over huisartsen gesproken, de vader van leon is eindelijk naar de ha geweest. en hij is ook eindelijk doorgestuurd geworden naar een psycholoog, wel pas laat in december maar toch. nu hopen dat hij niet terug krabbelt op het laatst want dat zie ik ook nog gebeuren