Hier hetzelfde sonja bakker mag ik niet doen van de sportschool en dietiste (nichtje van pieter studeert hiervoor). ze zei dat dat vele te weinig eten is en je na sonja dan net zo hard weer aankomt (als je al afvalt)
Jah maar hij heeft waarschijnlijk een tijdje op een wolk geleeft en nu is het allemaal maar weer normaal. Gister was hij er en er moesten nog wat boodschappen gedaan worden amar mijn fiets is kapot, nou ik moet dan LETTERLIJK zijn voeten likken ofzow dat ie ff gaat halen. (Hij heeft een auto_ Nou, dat doe ik dus echt niet he? Lijkt me vrij normaal als je als man, wat boodschapjes haalt met de auto als de moeder van je kind moet lopen. Nou uiteindelijk heb ik m weggestuurd. Hij ging me dwingen tot een kus. Toen ie de deur uitging zei die ik ga lekker naar de mac en wij zater hier dus vanmorgen zonder brood enzow Echt ik ben het nu echt zat met die gozer!
Het stomme is dat ik met mijn sportverleden best wel weet wat goed en slecht is... Ik weet dat Sonja Bakker slecht is en toch ging ik ermee aan de slag omdat het me zelf niet lukte! Maar goed ik weet het allemaal wel maar ik heb op de een of andere manier niet genoeg doorzetting en weet ook niet of ik de verhoudingen goed heb zo...
Begrijp dat je het gehad heb! Vervelend ook dat hij die dingen niet ziet of gewoon doet omdat dat iets normaals is dat je voor de moeder van je kind doet! Maar misschien is dat ook wel de leeftijd dat hij dat totaal niet door heeft en dat verantwoordingsgevoel ook nog niet heeft! (Wil niet alles goed praten hoor, maar probeer dingen ook van een andere kant te kijken soms)
Jah ach, ik laat m maar lekker gaan joh. Ik heb er in elk geval geen zin meer in. Alleen gaat Mayron nu elke week een nachtje bij m slapen maar ben zo bang dat ie te makkelijk word... Maar jah, de tijd zal het leren