Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

yeaaaah!!! gelukkig maar!!:p

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi allemaal,

EINDELIJK IK ZIT!!! Jeetje wat een stress volle rotdag zeg :) Ten eerste ben ik de hele ochtend bezig geweest met schoonmaken voor de zogenaamde kijkers die vandaag zouden komen. Word ik NET na mijn schoonmaken gebeld dat ze dus toch niet kunnen en of ze dan vrijdag mogen komen. Ja, kan moeilijk nee zeggen maar goed. Daarna weer allerlei gestress op mijn werk en alles waar ik niet goed van werd maar alles wel weer is goed gekomen gelukkig. Naja, ik ben blij dat ik rust heb..

Sen wat een lieve foto van Sven zeg!! Ik vind zijn stekels ontzettend stoer!!!!

Ik heb Essie van de week gesproken en ze heeft het ontzettend druk om op het forum te komen (en alles bij te houden). Ook is er het e.e.a. voorgevallen waardoor ze ff geen zin meer heeft in het forum. Hopelijk komt ze snel weer lekker bij ons kletsen!

Lisette fijn dat het meeviel bij de oogarts!!

Susanne gefeliciteerd meid! Ontzettend leuk, dat is nog snel gegaan of niet?

Mirrem: Schrikken zeg zo'n bobbel :$ gelukkig is alles goed

En verderrrrrrrrrrr moet ik even nadenken over wat er ook alweer allemaal geschreven is :)

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Maakte je je ook al zorgen? :p :p

ml.. kom maar uit die bosjes hoor.....

4. kwebbels

Oh ja en die stomme telefoon van mij doet het ook al de hele dag niet !! Echt heeeel irritant grr

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    OOO ml-etjeh.. ik ruik jee welll...

6. kwebbels

En dan nog iets waar ik jullie mening over wil hebben.

Dinsdag was Indi ontzettend ziek. 39,5 koorts en ontzettend zielig. Vandaag werd ze wakker. Weer ontzettend vrolijk, actief en lekker aan het spelen zoals altijd. Maar ze had wel nog verhogen (hoogste temp vandaag 38,3). Vanavond niet meer gemeten maar ze was gewoon lekker actief, heeft goed gegeten en gedronken, goede luiers en niet huilerig.
    Zou ik haar morgen nu wel of niet naar het kdv brengen?? Ze was op zich niet ziek maar ze had wel verhoging vandaag dus ja, moeilijk :)

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Dan voel je je wel heeeel erg uhhmm.. hoe noem je het? verloren? remi?

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    heb je in ieders geval alles lekker schoon.. wel vervelend dat ze pas belden toen je al klaar was!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    uuhhmm denk het wel? als je moet werken? als je niet hoeft te werken, dan zou ik het niet doen..

10. kwebbels

Nee, ik vind het nooit zo erg als ik niet te bereiken ben. Vind het alleen lastig als ik andere niet kan bereiken:D

11. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei wat een schrik! Maar wat fijn dat alles mee is gevallen! Kan me voorstellen dat dat een heftig dagje was!!!!

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaha dacht dat het aan de laptop lag.. dus had jos al gevraagd om hem weer te maken:)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Lol, dat is ook een optie ;)

14. kwebbels

Nee, hoef niet weg. Vanaf volgende week ga ik donderdags naar school. Dus deze ene donderdag (waarop ik dus gewoon thuis ben) vond ik wel ideaal om te kijken of het goed gaat een hele dag. Stel het gaat niet dan kan ik haar natuurlijk zo ophalen. (dat gaat moeilijker als ze voor het eerst naar het kdv gaat een hele dag en ik ook gelijk op school ben snap je).

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik tempratuur isabella bij twijfel sóchtends nog even, en als ze dan nog verhoging heeft blijft ze lekker thuis.

16. kwebbels

:d:d:d

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Haha, das wel origineel ;) neej, als andere sites het wel doen, maak ik me niet snel druk dat het aan de pc/laptop ligt :)

Maar hij heeft het dus gemaakt? want het werkt weer :p

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    das inderdaad balen!!
    vind het altijd erg rot als ik met de auto weg moet en mijn telefoon die doet het niet, of kan ik niet zo snel vinden..

19. kwebbels

Ja ik denk dat ik dat ook maar doe. Ik temperatuur haar morgenochtend en als ze verhoging heeft of iets dan zit er blijkbaar iets niet goed in haar lichaampje (nou ja dat is ook wel weer een groot woord maar ja, verhoging moet ergens van komen) en dan is de beste plek om uit te zieken thuis natuurlijk!

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze net even snel doorgelezen. Reageer morgen wel even, want daar heb ik nu niet meer zo'n puf voor.Als ik het vergeet vraag je er maar om hoor!!!!

Share This Page