Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Met Merel ook alles goed hoor! Wordt een erg bazig en pittig tantetje. Als ze ff haar zin niet krijgt :x :x :x , nou dan is ze gelijk pissed off.
    Momenteel heeft ze wel weer wat meer last van haar mondje.
    Daar word ik ook echt helemaal gek van. Iedereen spreekt je er maar op aan. Zelfs wildvreemden ;) . Krijg echt het gevoel of men vindt dat we haar niet goed verzorgen ofzo.

Met jou en Mees ook alles goed?
    Heb ik verder trouwens nog veel gemist de afgelopen 2 weken?

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    bij ons is alles prima! Dank je voor het vragen! Wat sneu van Merel haar mondje. zou het meer opspelen nu met het guurdere weer soms?

het eerste wat me te binnen schiet van de afgelopen 2 dagen is dat Susanne85 zwanger is!!!!!!!! Wist je dat al? Verder weet ik het zo ook even niet hoor, dus sorry voor iedereen (en dat zijn er ongetwijfeld veel) die ik vergeten ben, maar kom net uit de studieboeken dus ben een beetje gaar en duf :)

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Essie, Mees wordt ongeduldig dus ga hem lekker uit zijn bedje halen en dan op de fiets naar m'n opa en oma! Fijne dag/avond en tot gauw!

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Meid, wat heftig allemaal zeg! Ik kan mij zo goed voorstellen dat je helemaal kapot bent! Ik hoop heel erg met je mee dat hij goed zal herstellen.
    Dikke knuf!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Susanne wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meis!!!!!

Enne Mirrem doeg.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé Veraatje!

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dat blijft het gevaar van een forum, dat dingen anders overkomen dan dat ze bedoeld zijn en voor je het weet kwets je mensen terwijl het zo niet bedoeld was.
    Ik weet natuurlijk niet wat er nog meer aan de hand is, maar ik kan jouw gevoel wel begrijpen!

En ook over het tijd besteden aan het forum. Ik zag mij op een gegeven moment lleen nog maar achter het forum zitten en te weinig tijd besteden aan dingen die veel belangrijker zijn.

Maar ik merk ook dat het moeilijk is om er weer tussen te komen. Je weet gewoon veel dingen niet die gebeurd zijn, je kunt niet op iedereen reageren en logischerwijs wordt jij dan ook door sommigen genegeerd.

Toch mis ik het forum ook wel eens!

Trouwens, ik zag mooie foto's van Merel op je hyves staan. Die heeft echt genoten van de intocht!

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Daantje, ook van mij gefeliciteerd!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Je hebt helemaal gelijk over het verkeerd opvatten. Als mensen iets schrijven kan dat gewoon fout overkomen. Dat is het nadeel van schrijven, je mist toch een gedeelte van de juiste "intentie" zal ik maar zeggen.
    Er zijn al diverse van dat soort gevalletjes geweest die gewoon heel verkeerd zijn gevallen en niet verkeerd bedoeld zijn (en dan doel ik op andere dingen als waar ik nu mee zat).
    Toch jammer, maar het is niet anders.

Jij mist het forum: het forum mist jou ;) !

Enne de optocht vond Merel erg leuk, tot zwarte piet besloot even haar een aai over haar wang te geven. Toen was het brullen. Maar de pepernoten die hij in de wandelwagen achterliet, vond ze wel heel lekker!

Hoe is het met jou 2 prachtige kids?

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wow, 29 weken alweer! Wat gaat dat snel!
    Is voor jou deze zwangerschap ook anders dan bij Isabella?

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Daantje: Gefeliciteerd met je vaste contract :D

Fijn wat van je te lezen :D Ik dacht al, waar is ze nou :D. Ik hoop niet dat ik een keer een verkeerde opmerking naar jou heb gemaakt! Als dat wel zo is wil je me dan een pb sturen?

Fijn dat het goed gaat met Merel :) en dat pittige is hier ook hoor ;)

Maar dat drukke herken ik, daarom schrijf ik ook minder mee ;) het is niet de bedoeling dat het leven uit het forum bestaat ;)

Over de opmerkingen naar Merel moet je niet teveel aantrekken hoor! Daar heeft iedereen last van denk ik. Ik ook, toen Wessel nog maar net liep bijvoorbeeld viel hij natuurlijk regelmatig waardoor hij een buil op zijn voorhoofdje had en dan krijg je ook de opmerking: goh, hij heeft ook een buil ;) en vervolgens zat ik weer uit te leggen waardoor het kwam terwijl ik niet eens een verantwoording schuldig ben...

Of dat we op visite waren en daar was een vrouw (die ik 2 keer per jaar zie of zo, weet haar naam niet eens, maar ik mag haar sindsdien dus echt niet) die tegen de vrouw die naast haar zat zei: zie je hoe scheef hij op zijn voetjes loopt? Wessel liep net een paar dagen en dat had ik haar net vol trots zitten vertellen :x en dan begon ze ook over die buil :(

Dus iedereen trekt hun mond open hoor en dat ligt dus echt niet aan Merel haar uitslag ;) als ze geen uitslag heeft zien ze wel wat anders..

Verder heb ik niet echt bijgelezen, zag dit toevallig en moest even reageren ;)

Nu ga ik met Wessel naar de apotheek want mijn man heeft al een paar dagen last van een vervelende kriebelhoest.

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Er zouden meer smilies moeten komen om wat problemen te voorkomen:D

Met mijn kids gaat het erg goed. Marin is een erg ondernemend typetje, kan heerlijk spelen en ziet alles. Afgelopen dinsdag zijn we naar de dierentuin geweest en dat vindt ze echt prachtig en ze loopt wat af dan!
    Met Teun gaat het ook erg goed. Die groeit als kool en het is een heerlijk mannetje met de mooiste lach die je ooit hebt gezien:)

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ben je al succesvol verhuisd?

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Leuk lijkt mij dat zwemmen. Ik zou het ook eens moeten gaan doen!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Gaan jullie nog iets bijzonders doen?

16. Ik snap je heel goed hoor, geschreven woord komt vaak anders over dan je bedoelt. Dat is het lastige van bijv een forum.
    En ja je gezin is het allebelangrijkste wat er is en dat komt op de eerste plaats.
    Fijn te lezen dat het met jou verder goed gaat :)

Dikke knuffel.

17. Dank je voor de knuffel.

Thuis blijven gaat niet lukken helaas.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ga weer, er vraagt hier iemand om aandacht en de ander zou zo wel eten willen!
    Daaag

19. Dank je Veraatje.

Hoe is het met jou en je schatten?

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee hoor jij hebt geen opmerking gemaakt! Hoezo, dacht je van wel ;) ?
    Het zijn ook niet allemaal opmerkingen hoor, waardoor ik niet online kwam. Het zijn een paar opmerkingen en een aantal, tja hoe moet ik dat noemen......................, gang van zaken denk ik, hier op het forum. En zelfs dat is geen juiste benaming. Weet het ff niet hoor, heb er geen juiste naam voor.
    Maar de drukte blijft de voornaamste reden!

K*t hè die opmerkingen over je kleintje, terwijl jij je zelf juist zo trots voelt! Begrijp je volledig.
    En met Merel's mondje: het lijkt zowat belangrijker te zijn hoe haar mondje eruit ziet, als hoe het met haarzelf gaat. Word er gewoon af en toe gek van. En ik smeer echt als een gek om het netjes te krijgen.

Balen dat Wessel zo hoest. Hopelijk vind je wat bij de apotheek.

Share This Page