Ja zeg ook niet dat je een relatie aan moet gaan weer! Ik snap dat je dat gevoel heb van Mayron... Woont ie op zichzelf of niet?
Pfff moet van alles doen hier in huis! Even een things to do lijstje: Keuken opruimen Stofzuigen Bedden verschonen Was opvouwen Douchen En nu ga ik aan de slag!
@ rensie, alles oke met jullie, wat gaat het toch snel allemaal! wanneer moet je weer werken? ik 17 okt alweer! echt geen zin maar ja.
nou met een beetje puzzel werk kon ik je naam daar ontcijferen. heb nu alle lessen nog niet af was bj les 6 en toen heb ik mij voor de cerificaatlessen aangemeld en ben weer bij het begi begonnen. les 6 kreeg ik al iet niet van geinstalleerd dus daar bleef ik steken en verder heb ik even geen tijd mer gehad. dus even kijken of et vandaag of morgen lukt.
Ohhhh dat zou ik helemáál niks vinden! Dan gaat zo'n moeder even vertellen hoe het allemaal moet en daar wordt hij dan weer door beinvloed... Hoop dat alles goed gaat voor je, en anders doen wat jij wil hoor!
he nicky, hier alles goed!! en bij jullie?? pff wat moet je snel weer werken. ik moet 13 november weer beginnen... als je nog iemand nodig hebt om er weer ff in te komen met knippen, hou ik me aanbevolen!
Hopelijk gaat alles goed cmet de operatie van je moeder. Dikke knuffel nog (ik had gisteren over je verhaal van de ARBO heen gelezen).
zou het niet weten heb hem al een jaar en geen idee hoe ik eraan gekomen ben. dat soort dingen reglt remco allemaal
gewoon gebruiken, dan zie je wel wanneer er echt mee gespeelt wordt aar tot die tijd worden de speeltjes wel uitebreid bekeken
groot gelijk heb je zeg! wat een hufter dan! goh wat kan hij dan twee verschillende kanten hebben. en nu zo de popiejopie uithangen terwijl hij jou en de kids zo achterlaat! sterkte meid! ik woon helaas niet dichtbij anders had ik wel wat voor je willen doen!
hier the same... doe het nu op mijn eigen manier (met tips van pieter zijn nichtje) maar het wil maar niet... het enige wat echt helpt is water drinken. En overdag ongeveer 5 stukken brood. En ect schaaltje yoghurt met kellog's k. 's avonds warm eten maar niet overvol bord. en mager vlees. daarmee moet het vanzelf komen....