Heb ik net ff zitten koekeloeren, maar dat is niet echt "feestkleding". Of ik heb niet goed zitten zoeken. Oh ik had trouwens bij RBB een shirtje met een opdruk van een jack russel laten maken. Dat ding komt gisteren binnen, Merel ziet hem, trekt hem uit mijn handen en geeft hem niet meer terug. Ze heeft een kwartier lopen oh-en en ah-en en het shirt maar knuffelen. Dus ik hem maar even aangetrokken. Toen liet ze steeds naar beneden naar haar buik te kijken. Ze liep overal tegenaan omdat ze niet vooruit keek met lopen.
Ik bedoelde het ook niet als dat ik zeur, maar dat ik extra moet gaan pushen om het voor elkaar te krijgen. Snap je?
Hmmmm.....dan kan ik je effe niet helpen.... Ach, wat schattig he als ze zo blij zijn met iets. En dan nog wel met een kledingstuk . Wil wel een foto zien van Merel met d'r mooie JR-shirt
Hij past eigenlijk nog niet, maar zodra dat het geval is, zal ik hem zeker spammen. Nu ligt ie in de wasmand en vanochtend was ze die al overhoop aan het halen om het shirt te zoeken .