Merel normaal ook niet, maar ze is helemaal gek van (onze) hondjes. Vandaar dat ik ook voor deze opdruk koos. Had via de Jonge Gezinnenbeurs een bon om 2x een shirtje met opdruk te maken en dan geen opdruk te hoeven betalen. En dat is het duurste gedeelte van die shirtjes, dus dat vond ik erg prettig!
Ik zie net op een site een paar jurken staan die een meisje uit mijn klas vaak aan heeft. Maar die jurken zijn gewoon allemaal rond de 75 euro!!!! Vinden jullie dat nou ook teveel voor kleren voor de weeks, of ben ik daar een uitzondering in? Ze is natuurlijk wel ouder als onze kids (4 jaar), maar toch... Gelukkig heeft iedereen daar zijn eigen mening over, maar persoonlijk vind ik dat toch best veel. Hoop niet dat ik daar iemand meer tegen het hoofd stoot
Dat dacht ik al, maar Sann doelde op de rechtse. Is wat netter, maar zou nog wel kunnen na de feestdagen.
Het duurste jurkje wat ik voor Merel in de kast heb hangen is 29,95 en dat vond ik al duur. Mag ik vragen welke site, want ik ben wel benieuwd.
Vind het 3de jurkje hiervan ook wel leuk. Die van 19,95 in het paars/blauw afgebeeld. Leuk met al die laagjes. Hij is er ook in andere kleuren: H&M Shop Online
die is ook erg gaaf inderdaad, misschien krijgen ze hem nog weer? of dat ze het in de winkel wel hebben?
Ja maar ik heb geen H&M in de buurt, dus ik loop niet makkelijk heel ff een paar keer binnen. En het is er wel eentje uit het genre: trek je niet meer zo vaak aan na de feestdagen.
Hier is dat ook zo ongeveer. Ga gelukkig graag naar hema/prenatal daar kan ik meestal wel slagen. Zit me suf te zoeken naar de site, maar kan het niet meer vinden. Is van merk Kiezeltje en Jil/Sil. Wel leuk spul hoor, maar toch echt wel duur vind ik.