Ik ga ook nog wat t.v. kijken. Heb net via de mail manlief gevraagd of hij morgen met mij wil shoppen. Zal wel weer met het verhaal komen dat we geen geld hebben en zo maar dat hebben we nooit maar moet toch een keer kleding hebben. Fijne avond nog iedereen en tot morgen!
Is leuk en als je de opdruk niet hoeft te betalen, blijft er een heel leuk prijsje over! En de kwaliteit van RBB vind ik echt super!
Hier staat momenteel Tineke Schouten op. Die is echt leuk. Afgelopen woensdag hebben we haar hier live in de schouwburg in Tiel gezien. Nou heb krom gelegen van het lachen! Goed dat ze is.
Nou hier is er inmiddels weer eentje beneden. Was een beetje overstuur omdat haar speeldoos het niet meer deed en de wind heel hard langs haar raam waaide.
Nou Merel is weer naar bed. Ze was zwaar overstuur en zeer zielig toen ze naar boven werd gebracht. Ga er zelf ook vandoor meiden. We gaan een film kijken die Bas gedownload heeft: 17 again met Matthew Perry (v.h. Friends). Zal wel niet veel online zijn de komende dagen. Misschien in mijn pauze's en misschien 's avonds. Nou doeg allemaal.
En daar vind ik dus helemaal niets aan. Mja smaken verschillen natuurlijk. Ik ben meer van Hans Liberg en Harry Jekkers.
Straks dus lekker shoppen, kreeg precies de reactie waarvan ik dacht dat ik hem zou krijgen nl dat we geen geld hebben. Meest winkels gaan gelukkig om 11 uur al open.
Goedemorgen allemaal.. Hier wel een lekkere nacht gehad.. Maureen sliep gister rond kwart voor 11, kwart over 3, toen sliep ze rond kwart voor 4 weer tot half 7 en daarna sliep ze alweer om 10 voor 7 en ze slaapt nu nog steeds. Heerlijk... Gisteravond lieve foto gemaakt: View attachment 30864
Goedemorgen allemaal, Hier een lekker nachtje gehad. Indi werd pas wakke rom half 9 en ik dus ook Vandaag maar ff lekker een rustig dagje en wat in huis doen. KK mooie foto Sen leuk dat je gaat shoppen! Ga je in het stadje? Of bij mij? Hier is wel alles om 13.00 pas open.
Wat kijkt Chris toch heerlijk vertedert naar haar. Klinkt als een goede nacht. Heef tze haar ritme inmiddels gevonden?
Ik kom bij jou shoppen. C&A en Miss Etam om 12 uur en Hema en Schoenenreus al om 11 uur. Maar Karsten slaapt nog want was alleen maar aan het jammeren. Hij stinkt ook weer enorm uit 1 oor dus daar zal wel weer wat aan het rommelen zijn. Ben je weer helemaal beter? En hoe was het zaterdag op het feest?