dat heb ik ook. maar jij vroeg net aan iemand waarom die 2 borsten geeft, doe jij dat niet? ik geef er ook 2. esmée heeft niet genoeg aan 1..
leiden is helaas niet in min buurt. maar ik weet dat een aantal duthler-winkels ook wat nae it heeft hangen
Als je gewoon eens begin om één ding te doen en daarna weer kijken of je nog zin hebt of niet. En anders is er morgen weer een dag! En je mannetje kan vanavond ook vast wel wat doen.
ja, maar je moet ook de meeste kolen vermijden. vooral witte en groene kool.. broccoli, bloemkool, enz.. is mij verteld. en ABSOLUUT geen bieten zei mn kraamhulp..
Mijn zwangere collegaatje is zaterdag net bevallen, nu mijn vriendinnetje nog.. die is bijna 40 weken!
iemand toevallig nog ghoord hoe het met julian is afgelopen na die urine-onderzoeken? of heb ik over een berihtje van ingrid heen gelezen. en heeft ze anders geen buddy?
Met een fles voor Marcus en later een zeer oversture Marcus: Keuken opruimen Stofzuigen Bedden verschonen 1 down, 2 to go Was opvouwen Douchen Ohhh en moest ook nog strijken en daar ben ik bijna mee klaar
heb nu een vriendin die 40.6 is. 1 die 24 okt moet, 1 7 december, 1 in maart en 1 in april en 1 in mei vruchtbaar jaar