Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. :)

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hij is weer voor 2 weken weg. Hopen maar weer dat ze om vliegen.
    Met Ivy gaat het goed. Ze was vorige week alweer 59 cm en 4500 gram dus lekker gegroeid, vooral in de lengte. Huilen doet ze nog wel steeds vrij veel. We hebben wel het idee dat ze na de eersted keer osteopaat al ietsje midner vaak overstrekt. Morgen weer, dus we zullen zien wat het doet.
    Met mij gaat het goed en minder goed, hihi. Geniet volop, dus dat gaat goed. Alleen met rug en bekken gaat het zwaar belabberd en heb erg veel last ook van de verzakking. Moet helaas nog even wachten op mn verwijzing naar de gyn omdat mn darmen nog steeds niet goed werken en ze sowieso niet opereren tot dat op peil is zei de huisarts. Wel logisch, je kan natuurlijk niet hebben dat je verstopt zit als je net geopereerd bent. Nu dus aan de movicolon, hopen dat dat dan goed werkt. Begin het toch wel een tikkie zat te worden nu hoor dat lijf.
    Maar goed, heb een heerlijke dochter die ontzettend mooi kan lachen, dus mag zeker niet klagen.
    Hoor haar nu, dus ga maar s lekker badderen.

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Netjes!

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hoe maak je zoiets dan?

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah drom... Pffff, zie het ook echt niet zitten mahjah... :rolleyes:

6. monkeylove

Das lief :D
    Jah hij heeft 2 heel verschillende kanten want hij kan ook heel lief zijn. Helaas worden de periodes dat ie lief is steeds minder en minder... Maar owkee... Hij is duidelijk nog niet grown up ;)

7. monkeylove

Jah hij maakt het onmogelijk, hij zit de hele tijd negatieve aandacht te vragen, net een kind. Ik kan er gewoon niets mee... Hopelijk krijgt ie het door...

8. monkeylove

waar woon je in zuidholland?

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Fijn dat het met Ivy goed gaat, jammergenoeg niet met jou! Ik hoop dat ze je gauw kunnen helpen en dat je dan klachtvrij bent!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Jammer hoor dat het zo moet gaan. Kreeg je net weer een beetje hoop, gaat hij zich weer als een lul verdragen. En je kunt hem ook niet verbannen uit je leven, omdat hij natuurlijk wel de vader van Mayron is. Een kutsituatie dus!
    Dikke knuf voor jou![​IMG]

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik heb afschuwelijk uitgeslapen met mijn kleine meid na een ontzettende boutnacht...
    het begon om 2 uur dat mevrouw bedacht wakker te worden, hup speen erin en om 4 uur, half 5, 5 uur, 6 uur en vervolgens om half 7 heb ik haar er maar uitgehaald. Luier verschoond en fles gegeven maar ondertussen was ik natuurlijk bekaf

maar aan de andere kant wel goed nieuws, want ze begint haar handje te ontdekken!
    Je hebt er eentje nog nooit zo scheel zien kijken! :) :) :)

12. monkeylove

Goeie reden om vandaag lekker te chillen ;)

13. bij jou in de buurt :) hazerswoude-rijndijk, kan z'meer zien liggen!

14. wat is t leeftijdsverschil tussen jullie??

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    kom net een uurtje geleden uit bed...dat is echt niks voor mij zeg....

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Keuken opruimen Gedaan!
    Stofzuigen
    Bedden verschonen 1 down, 2 to go :rolleyes:
    Was opvouwen
    Douchen

Denk dat van het huishouden zeer weinig gaat komen, Lisette zit bij mij het onderste uit de kan aan het halen GRRRR en Marcus ligt steeds te huilen terwijl hij wel moe is... Pfff en het is nog maar dinsdag nog 5 dagen te gaan voor Fred weer vrij is.... :rolleyes:

17. just one of those days....

18. monkeylove

Ow haha ik komn gauw een keer jou kant op ;) Vandaag gaat helaas niet lukken :p

19. jurre net lief naar mij lachen en brabbelen helemaal heppie, nu ineens over en zit in huilmode! volgens mij heeft ie trek!

Share This Page