Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hij is bijna 23 :rolleyes:

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb vandaag echt nog niks anders gedaan als slapen...pfffffff
    moet eigenlijk nog de papegaaienkooi schoonmaken en nog even naar de AH maar ik heb echt geen zin

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Gelukkig dat je alsnog hebt kunnen uitslapen!
    Wat leuk zeg dat ze haar handjes ontdekt heeft!

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Succes ermee!

5. lijkt me gezellig! zal de koffie klaar hebben, roep maar wenneer je komt! :D

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    het is nu alleen nog maar de linkerhand en zo te zien is ze er bang voor hihihi

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja echt... Maar goed Lisette gaat nu rusten en Marcus heb ik maar uit bed gehaald dus hoop dat ik door kan gaan nu...

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hoop dat je wat kan doen

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Keuken opruimen Gedaan!
    Stofzuigen
    Bedden verschonen 2 down, 1 to go :)
    Was opvouwen
    Douchen

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ga heel even op mijn bed liggen. Leroy gaat zo naar school, Michelle komt om kwart voor 3 thuis, Mayron slaapt, boodschappen zijn gedaan... Ff lekker chillen met een boekie en misschien ff een uurtje slapen als Mayron het toelaat :)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja lief he, kon het jullie niet onthouden dat filmpje, ramoontje is nu net naar huis, maar was erg gezellig, ramoontje heeft de meeste foto's gemaakt dus denk dat zij wel zal spammen, helaas moest ik mika naar bed want hij was ontzettend moe, en ondertussen kreeg joost de fles, maar de volgende keer als ik bij haar ben maken we weer foto's!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    slaap ze

hier is er eentje nog klaarwakker

13. zij ook levensgevaarlijk die linkerhanden :)

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    jaja het is je gelukt :)

15. jurre is trouwens het duimen aan het ontdekken, probeert zijn duim stteds in zijn mond te doen, maar mist net zo vaak als dat ie raakprikt :)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    vraag me af hoe ze schrikt als ze de rechter ook ontdekt :)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Rihanna stopt ook zo af en toe het duimpje in de mond maar dat gaat meer per ongeluk

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Keuken opruimen Gedaan!
    Stofzuigen
    Bedden verschonen Gedaan!
    Was opvouwen
    Douchen

Nu de rest nog... :(

19. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ff snel een update over mijn moeder!

Ze heeft net gebeld...het is allemaal achter de rug en het is haar 100% mee gevallen. Ze mag morgen ochtend naar huis als vandaag en vanavond alles goed gaat.
    Ze hebben dus haar ICD (ingebouwde Defribilator + pacemaker) vervangen gezien de accu leeg was. Dit mocht onder plaatselijke verdoving, echter is mijn moeders slecht te prikken en te verdoven dus ze begonnen al met snijden terwijl het dus nog niet goed was ingewerkt :rolleyes: maar goed ze is een bikkel dus ze heeft niet MEGA veel pijn ondervonden.
    Daarna hebben ze een hartstilstand gecreeëerd (standaardprocedure) en het apparaat deed zijn werk en haar hart klopte vrijwel direct. Alleen (ben ik vergeten te vragen eigenlijk) ziet het er nu naar uit dat ze een paar maanden geen auto mag rijden (dit is ook een standaard procedure als het apparaat is "afgegaan") maar goed kan zijn omdat dat dat dus niet persé hoeft.
    Al met al is het dus goed afgelopen al kwam ze weer niet zo super snel uit de narcose maar goed dat kan natuurlijk komen omdat ze de dosis moesten verhogen omdat ze nog niet helemaal weg was tijdens de behandeling.
    Nou ja pak van mijn hart in elk geval!
    Tygo ligt nu heerlijk te tukken, ga is kijken hoever ik met het huishouden kom :rolleyes:

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    fijn dat het goed gegaan is

ik zit hier nog te wachten tot er eentje gaat slapen, ze zit nu in het wippertje bij mij aan tafel naast de laptop

Share This Page