Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. we wachten gewoon ff af hoe het gaat met je kids ;)

2. Goedemorgen allemaal.

Hier was de nacht weer minder.
    Maureen sliep pas rond kwart over 12, die wou gewoon NIET slapen na de laatste voeding..
    Esmée is vannacht ook een paar keer wakker geweest. Moest er gelukkig maar 1 keer heen, maar toch...

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Misschien kan je vandaag nog even bijtanken?;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    @Esther1986 gaat het alweer wat beter met je broer?;)

5. misschien wel even ja.. eerst zo met christian op controle..ben benieuwd!
    trouwens, heb eindelijk een filmpje kunnen maken van esmée die een eind loopt. zal hem vanmiddag eens uploaden...

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En alleen maar met goede berichten terugkomen hè.;)

Ben superbenieuwd naar je filmpje.:p

Maarit had vanmorgen nog verhoging (37,8C) maar net had ze maar 37,2C en dat zonder zetpil dus begin toch het idee te krijgen dat het als reactie op de prik is geweest.;)

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal,
    Hoe is het hier? Is super veel bijgeschreven sinds mijn laatste bezoek (dinsdag of woensdag ofzo?) Dus ga het niet terug lezen :)

Gister ben ik voor het eerst naar school geweest en het was echt hartstikke leuk. Leuke leraar en leuke klas ook wel. Klein klasje dus dat is ook wel fijn. Verder is het wel ontzettend intensief en echt stampen. Ik heb van 9 tot 17 les en dan 2 verschillende vakken. Dus dat houdt in dat je 's ochtends aan 1 vak bezig bent (van 9 tot 12.30) en smiddags van 13.15 tot 17.00.) Dus best pittig.

Indi is een echte peuterpuber aan het worden en heeft heel wat woede-aanvallen. :( Dat is ook deels frustratie omdat ik niet altijd begrijp wat ze wil. Ze schreeuwt de hele dag maar ''die'' en wijst daarbij. Soms staat ze bijvoorbeeld voor een kastje in de keuken te wijzen en 'die' te roepen. In dat kastje liggen de rijstewafels. Zo staat ze dus dikwijls voor die kast te janken omdat ze een rijstewafel wil:( Vanmorgen tijdens het ontbijt kreeg ze dus een woede aanval en net weer eentje. Ze was helemaal tegen de kastjes aan het slaan en op de grond aan het kronkelen van woede:( Na een kwartier janken/krijsen/schreeuwen/meppen heb ik haar even op haar kamer gezet. Na 1 minuutje er weer vanaf gehaald en gezegd dat het klaar was. Dat hielp gelukkig.
    Op het kdv hadden ze ook gezegd dat ze vonden dat ze een eigen willetje had, of het nou positief of negatief bedoelt was weet ik niet.

Oh ja manlief had vanacht weer een slaapwandeluurtje :x Die deed om 4.00 uur het licht aan in de slaapkamer en vroeg aan mij waar ik Indi gelaten had:( Ja gewoon in bed zeker. Nou meneer vond het nodig om door het hele huis naar Indi te zoeken(hij was haar dus kwijt) en toen riep ik dat ie niet zo raar moest doen en in bed moest komen ;) Dat deed ie gelukkig.

Zoals ik trouwens al verwacht had is mijn opleiding erg intensief en krijg ik veel huiswerk dus ik zal hier toch wat minder gaan zijn.:(

8. kwebbels

Verder zegt Indi alweer heel wat woordjes! Echt leuk. Ze zegt ''Huppakee'' (dat zeg ik ook haha) en happie als ze een hapje of slokje drinken wil :D Pakken zegt ze ook..;)

Oh ja de laatste dagen wil ze bijna niet drinken. En normaal gesproken denk ik van ''gaat wel weer over'' maar omdat ze nu al 3 dagen diaree en zure poep heeft vind ik het toch wel minder :) Ze drinkt misschien over de hele dag 1,5 glaasje (klein glaasje) drinken. Iemand tips?

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gelukkig is het een fase waar Indi in zit maar het kan knap irri zijn af en toe.

En klinkt idd alsof je flink moet aanpoten op school.
    Ik hoop echt van harte voor je dat je nu wel de gebeleiding krijgt die je nodig hebt en zeker als je er om vraagt.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zeker omdat dit al 3 dagen is zou ik even de ha bellen om te overleggen.
    Zeker nu je zo voor het weekend zit.
    Ze zijn nu eenmaal snel uitgedroogd die kleintjes en in combi met diarree gaat het nog sneller.:(

11. kwebbels

Ja met die begeleiding zit het hier wel goed denk ik. Ik heb gelijk e-mailadressen en mobiele nummers aangereikt gekregen voor als ik tegen iets aanloop! :) Ook hebben ze duidelijk gezegd dat we voor alles mogen bellen als er iets aan de hand is en dat ze dan juist graag hebben dat je aan de bel trekt en niet zelf aanmoddert. Dus dat geeft wel een goed gevoel.

En inderdaad, het is echt een fase waarin Indi zit ben ik bang. Toch vind ik het wel moeiljk af en toe om naar dat gekrijs te moeten luisteren en dat ze op de grond ligt van de woede :$ Maar ff consequent zijn en laten merken dat ze op deze manier geen aandacht krijgt denk ik maar. :(

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Denk ook dat dat de enige manier is.
    Hier hebben ze ook vaak even in de hoek gestaan om over hun gedrag na te denken.:D

13. kwebbels

Ja daarom had ik haar ook ff op haar kamertje gezet. Nu is ze natuurlijk wel erg klein om erover na te denken maar om even in een andere omgeving te zijn en ff te kalmeren vond ik het wel goed. En dat gekrijs. Na een kwartier kon ik dat ook ff niet meer aanhoren:)

Misschien toch maar even de ha bellen om te vragen hoeveel ze echt binnen moet hebben qua vocht..Vind het idee ook niet erg fijn en al helemaal niet omdat ze diaree heeft. Vanmorgen ook al 2 luiers ;)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Hey Senn,

Ik googelde wat :D En kwam deze tegen :D Funny :D

(je haar zit trouwens leuk.. stuk korter dan nu of niet?)

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Oww.. Niels is dr trouwens ook :D

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zou je deze weer weg willen halen An?:)

Die foto is al zeker een jaar of 4 oud.:p

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Groot gelijk van dat gekrijs werd/word ik ook regelmatig gek.:D

Ben benieuwd wat de ha zegt.
    Eet ze verder wel goed?

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Pb me even waar je dat vindt?;)

19. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ben er ook weer even. Maar niet al te lang, want heb nog het een en ander te doen vanmiddag.

Vanmorgen met Arinde om de prik geweest. Ging best goed. Ze hadden een heel groot scherm ophangen, waar een film draaide van de teletubbies, dus dat was een groot succes. Terwijl Arinde aan het kijken was, werd de prik gezet. Even huilen, maar was snel weer over. Toen we naar buiten gingen, kreeg ze nog een mandarijntje van de organisatie, dus dat was wel een leuk gebaar.

Ze was vanmorgen al niet lekker in haar hummetje, dus ben benieuwd of ze er nog last van gaat krijgen!

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de badkamer zijn ze gelukkig weer wat opgeschoten. Het meubel is geplaatst en is echt supergaaf geworden Het was nog spannend of het zou passen en hoeveel ruimte we nog over zouden houden, maar het valt alles mee! Dus dat heb ik gisteravond lekker ingeruimd, dus we kunnen ons in ieder geval weer wassen enzo in de badkamer ipv de keuken.

Nu nog wachten op het nieuwe bad en dan kunnen we gaan afwerken: muurtegels, plafond, verwarming enz....maar er zit weer wat schot in gelukkig!

Share This Page