Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Brenden ligt nu onder zo'n fisher price boog (met geluid) en hij kraait van plezier...
    kan helaas geen foto/film maken want de batterij is leeg :oops:

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    misschien wel ja, ze hadden het hier ook al over een sprongetje wat normaal zou zijn bij 2 maand
    (zaterdag is ze 2 maand)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jammer had ik graag willen zien/horen

4. Heb net email les 2 ook geplaatst nu hopen diet die goed is :)
    Ik ben tessel op het forum (naar de overleden hond van mijn paps en mams, zo'n lief beest was dat) :)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna is alweer wakker en ligt zachte geluidjes te maken in de trant van aaaaauuuuuuwwwww

heeeeel lief

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou
    rustig hier vandaag hoor.
    geen dee waar an en niesje zijn.

met sam geen bijzonderheden do eer naar het buro.

moet straks met morrs naar de ha die ha ineens gister een vuurrood oor wa een beetje afstond en gigantisch opgezet was en daarbij ook nog eens een hele dikke (vocht) bult p zijn voorhoofd de nu ervoor zorgt dat zijn oog dicht zit.moet r om 3 zijn en dat is normaal al krap voorzijn middagslaapje, mar nu vertikt hijhet helemaal om te gaan slapen.

vandaag de brochure van ons huis ontvangen zoals de geinteresseerden hem ook onvangen. als het goed is staat hj nu ook helemaal compleet op funda.

verder ben ik een beetje chaggie. dat is vooral erger geworden nadat remco ten straks belde met een idee voor de bruiloft waar ikmaar over na moest denken. hij kwam er dus mee dat we het avond feest wel in onze (nieuwe) tuin zouden kunnen houden. want dat was toch wel wat goedkoper dan een zaal. en dat terwijl hij 2 wk terug nog zei we besparen nergens op.
    nou je voelt hem al ik heb daar dus echt geen zin in.
    1 al dat gesmeer en gerommel in huis (wie maakt dat schoon)
    2 wie regelt eten en drinken
    3 wou eigenlijk wel een bandje maar vindtdat niet echt in de bouw kunnen
    4 endan mijn kleding. zie mezelf niet in mijn jurk in de tuin lopen.
    kortom ik vind het dus niks

en als ik hier nog niet genoeg chaggie van was dan is het wel om de kids die niet meewerken en zich gedragen alsof er storm opkomst is.

****einde ego-bericht*****

7. ;) hij was ook 9 pond bij de bevalling :D
    En Mees is ook lang trouwens, als je hem ziet ook.

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

OOOOOOOOOHHHHHHHHHHH wat lief

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga gelijk ff kijken

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
  11. Als je man het graag in de tuin wil zeg je hem toch dat je dan wel een cateraar inschakeld die de hele boel verzorgd (aankleding, gasten verzorgen, opruimen etc..) Het is jouw dag, dus je hoeft niks zelf te doen toch? En dan zeg je dat daar de huur van de tenten nog bij komt, want tja het nederlandse weer, het zou best is kunnen regenen! Al met al ben je dan net zo duur uit als een zaal huren.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    goede middag!

alles ok hoop ik? ik zou straks even lezen ;)

heb een foto van jor met prijs gevonden!

13. Veraatje jouw naam op psp, haal de r weg en je hebt mijn meisjesnaam :D

14. oh trotse Jor :D

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    en waar ik was, ik was jor zn lego aan het opruimen.. dus alles weer uitelkaar halen enzo,

weet niet of jullie DE kraan kennen? maar die is dus verschrikkelijk om weer uit elkaar te slopen.. was bijna net zo lang bezig met inelkaar, als met uit elkaar ;)

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    He meid, wat vervelend van Morris! Hoop dat de dokter iets heeft waardoor het wegtrekt!

En snap dat je geen feest in je tuin wil! Als je gaat trouwen ga je goed trouwen en geen feestje in je tuin geven waar je ook met de familie een BBQ houdt bij wijze van! Ik zou het ook niet willen!

En dwarse kinderen daar heb ik ook last van! Gelukkig is net nr 2 in slaap gevallen...

Knuf voor jou!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat grappig, Jordy lijkt een beetje op mijn neefje!

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

de tenten is dus geen probleem, want ze hebben bij hem op het werk 3 tenten van 3 bij 6 ofzo. dat zijn van die prof. partytenten.
    en tja wat cateraar betreft volgens mij wordt dat dan nog net zo duur als een zaaltje.
    hij zei al dat iederen maar zelf hun eigen drankje moest pakken, maar dan moeten we dus alsnog de prut allemaal in huis halen.
    heb daar echt geen trek inom dat ook nog van te voren te moeten regelen

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

links onder, jor en byron aan het bouwen..

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Keuken opruimen Gedaan!
    Stofzuigen Ook gedaan!
    Bedden verschonen Gedaan!
    Was opvouwen
    Douchen

Deel Deze Pagina