Joh lekker laten lullen. Wanneer ziet hij de gordijnen nou? Hij gaat 's morgen vroeg naar zijn werk, komt 's avonds een keer thuis om vervolgens weer bezig te zijn. Jij daarentegen bent de hele dag thuis en moet er tegenaan kijken. Niet over je heen laten lopen hoor (en dat doe je volgens mij ook niet). Dikke knuf voor jou en ik hoop dat Pat snel bijtrekt.
Was erg gezellig. Ze hadden een leuke sketsch gemaakt waarbij de hulp van de kinderen regelmatig ingeroepen werd. Ook hebben ze een leuk cadeau gekregen. Toen de sketch begon (Maarit zat op de eerste rij), bleef Maarit maar haar vinger opsteken en met haar tekening wapperen. Sinterklaas die zag dat gelukkig en mocht ze hem op het podium komen brengen. Sven had wel door dat de cadeautjes waren voor kinderen t/m 8 jaar. Dus wilde hij weten dat als hij 9 was dan geen cadeau kreeg. We hebben maar wat verzonnen maar ik voel zijn twijfels. Maar hij gelooft nog heilig hoor.
KK het was echt supergezellig. En wat een heerlijke meiden heb je toch. Sven heeft het nog over de chocolade snoeperij. Enne die zak hebben we niet nodig gehad onderweg.
Omdat er toch verder niemand online is ga ik hem afsluiten voor vandaag. De kids moeten zo naar bed en we willen zelf ook niet al te laat. Fijne avond nog en tot morgen.
hartstikke goed joh van Esmée!!!!!! Die heeft dus nu flink de smaak te pakken! Hoe was het vandaag met Senn en family? En hoe is het nu met Chris?
hmmm, nou nee, het weekend was niet echt wat we ervan verwacht hadden helaas en we hadden ons er zo op verheugd. Ten eerste zat het weer giga tegen, het heeft het hele weekend gestormd en geregend, dus als je dan in een strandhotel zit met verder niet zo veel te doen............ Ja, zwemmen, en ik had gedacht dat MEes dat heel leuk zou vinden maar hij vond het dus hartstikke eng! Ik ben met hem tegen me aan in het pierenbadje gaan zitten, eerst hij alleen met de voetjes in het water, maar dat vond hij al niet zo'n succes, toen een treetje lager en toen nog een treetje lager tot hij uiteindelijk op mijn knie zat en alleen zijn kontje en benen in het water had maar hij vond het echt niks. Moest ook een beetje huilen enzo. Heb het niet gelijk opgegeven want ik dacht dat hij dan alleen maar bevestigd zou worden in zijn idee dat het eng was, maar na een minuut of 10 zijn we ermee opgehouden, wil het ook niet forceren ofzo. Dus maar gauw met hem op zwemmen gaan hier thuis! Daar bovenop had Mees gisteren ineens ook 39,4 graden koorts!!! Hij had die nacht al heel slecht geslapen en was niet helemaal in zijn hummetje maar had 38,5 maar toen ineens dus later een heel stuk hoger. Bij de receptie een sinasprilletje gekregen en gelukkig was het toen hij naar bed ging gezakt tot 38 graden. Het zitten 's avonds in de lounge ging ook neit heel relaxed want door al het ijzer ofzo in het gebouw deed de babyfoon het dus niet. Dus we zijn elke keer om beurten tijdens het eten en savonds tijdens het lezen naar boven gelopen totdat er weer bereik was en we konden horen of het goed ging. Ow, en alsof dat nog niet genoeg was, vannacht ben ik ziek geworden (kotsmisselijk en diarree) gevolgd door manlief vanmiddag. Gelukkig is het bij mij enigszins gezakt en ik heb net een cracker op dus kijken of ik het erin houd maar manlief ligt op apegapen in bed. \ Dus nee, helaas, het was niet zo'n succes het weekend.
he getver meid, de kids ook al grieperig? Zou het soms weer heersen ofzo????? HOe is het nu met ze????
hihihi, dat verhaal van het slaapwandelen en dat van indi klinkt bekend hoor, Mees is hier de laatste tijd ook weleens boos of zit te meppen. Bij ons op het kdv zeiden ze dat dat idd door machteloosheid komt of doordat ze het ergens niet mee eens zijn en dat gewoon nog ff niet anders kunnen uiten. Hopen dat dit iets is wat snel overgaat want ik vind dat soms best lastig. Ennuh die opmerking van het kdv met eigen willetje, dat is alleen maar goed toch?! Ze is iig niet onzeker en weet wat ze wil, dat is juist een hele goede eigenschap hoor!! Van je studie, klinkt bekend meid, dat je het druk gaat krijgen en dus minder tijd hebt voor hier. Maar ja, je studie gaat wel voor natuurlijk (moet je horen wie het zegt). Fijn igg dat het op school leuk was en je een leuke klas hebt, dat is alvast een goed begin iig!
misschien een keer een avondflesje geven als extra? Of iets van yokidrink ofzo, dat wil Mees vaak wel als hij het andere laat staan.
heerlijk meid, dat er weer een stuk af is! En nou idd dat bad nog!!! Wat zullen jullie blij zijn als dit project straks klaar is!
het zou iig wel heel erg terecht zijn hoor als ze jullie flink tegemoet komen, want ze hebben toch wel een aantal steekjes laten valen!
hmmm, nog een vervelend onderzoek voor de rug dus, is het met bariumpap soms? Wel fijn dat ze verder zo tevreden waren over zijn herstel!!! Voelt hij zich nu ook een stuk beter??