Hou haar dan maar goed in de gaten. En ook even overleggen met het kdv want als ze hier zo aan de race zijn hebben ze liever dat je thuisblijft i.v.m. besmetting van andere kindjes.
hier gaat t lekker. straks trainen he. zondag de 1ste voorronde voor t NK in Pijnacker, net de hele tijd met restaurant Fifteen aan de telefoon gehangen om een spuiter te regelen voor hun muur daar. ik ben de hoofd contactpersoon geworden omdat de huidige persoon net op t vliegtuig naar Chili en Argentinie is gestapt. wij hebben ook een sponser voor de verfaanlevering maar die willen spuitbussen van Flexa sponseren nou dat kan dus echt niet want je weet wat voor verf wij nodig hebben. en dat is geen autolak:x haha dont mess with a pregnant woman. 6 dec en 13 dec moet t geregeld worden maar dan kan ik daar niet wezen om alles in goede banen te sturen. dus ik moet door de weeks alles checken enz. dus druk in de weer helaas.
Zo, Esmée zat overduidelijk in een sprong vorige week. Ze gaat nu elke keer gewoon zonder mopperen slapen en is niet zo chago meer.. Vind het zo geweldig dat ze kan lopen. Ze loopt nu gewoon de hele kamer lekker door. Zelfs als ze de slaapzak aan heeft loopt ze gewoon door. Ze vind het zelf dus ook helemaal geweldig! Heerlijk, zo'n minimeisje dat loopt te stappen door je huis...
Groot gelijk, je bent super druk geweest en hartstikke verkouden dus nogal logisch dat je nu moe bent! Beterschap meid en een hele fijne avond alvast!
leuk joh dat het zo'n succes was!!!!! Goed gedaan! Op welke foto's sta jij dan? Heb gekeken maar kan je zo niet ontdekken
Ah, ja, leuk he, met dat lopen!!! En naar ik op je filmpje zag kan ze het echt heel goed ook al inderdaad!! Ook heeeel fijn van het goede slapen!! Heerlijk voor jullie! En ook voor Esmée zelf!
hey, ben ik nou alweer alleen hier?? Wat is dat toch de laatste tijd meiden? Nou, dan ga ik er ook maar van tussen. Lekker op de bank met een kopje thee en straks Greys Anatomy kijken. Fijne avond allemaal en tot morgen!!!