Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    daarom, en ach mn tafel is toch al bijna 10 jaar oud, en was een 2e hands.. Dus word ie persoonlijk van ;)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Dames ik zit met iets in mijn maag.....
    Met de revue heb ik iemand leren kennen (ja een jongen en die is de dirigent van het bandje wat daar live muziek maakte) en daar heb ik echt lang mee zitten en staan praten. Was erg gezellig enzo en over vanalles en nog wat gehad.. En nu heeft ie aan mij gevraagd of ik hem wilde helpen met een meidengroep. Ik heb ze gehoord via hyves en kunnen echt super zingen, maar blijkbaar niet zo goed dansen, of ik hem en hun niet wilde helpen om er een leuk showtje neer te zetten. Vind het super leuk dat hij juist mij daar voor vraagt, heb zoiets altijd al een keertje willen doen. Dus wij gegevens uitgewisseld zodat hij mij een beetje op de hoogte kan houden wanneer die meiden optreden enzo. En heb gister avond echt best wel een tijd met hem op msn gezeten, om de revue enzo door te spreken en onze irritaties eruit te gooien enzo, en hij zo van waarom ga je niet met je dansgroep verder op eigen initiatief enzo, en met hele goeie argumenten komen enzo. En hij zit met het feit dat hij dirigent is van de zanggroep die de revue heeft georganiseerd en dat er daar bij zijn die over hem heen lopen dus daar ook lang over gepraat hoe hij dat het beste aan kan pakken enzo. Ging gister om 00.00 uur naar bed, en leon was best boos dat ik zo lang met hem op msn heb gezeten, snap ik ook wel want leon kent die hele jongen niet. Ik zou waarschijnlijk ook wel boos zijn geworden, maar het is echt een hele aardige jongen (verder niets hoor). Maar aangezien we de hele week erg intensief met elkaar op hebben getrokken had ik er best wel verhalen over, en omdat we ook wel een beetje dezelfde interesses hebben is het ook alweer wat makkelijk om het ergens over te hebben, is leon denk ik een beetje jaloers. Maar voor mij is het gewoon dat hij mij gevraagd heeft om choreografieen te bedenken voor verschillende nummers, en daar heb ik super veel zin in om dat te doen.
    Nou een heel lul verhaal, maar hoe leg ik aan leon uit dat er verder niets is dan alleen dat. (moet er wel bij vermelden denk ik dat hij mij wel erg leuk vond enzo, maar toen hij hoorde dat ik getrouwd en een kindje had dat wel respecteerde, dus dat hij het gewoon bij dit houd en verder niets, hij heeft ook niets geprobeerd hoor! anders had ik het niet gedaan. Weet ook niet hoe ik het allemaal uit moet leggen)

sorry voor het lange verhaal maar wat zouden jullie doen in dit geval? Eventueel zorgen dat ze een keertje met elkaar kennis maken ofzo? of is dat water op het vuur gooien?
    (ik schaam me nu een beetje)

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Uhhhmm.. ik zou denk ik, als het puur op deze manier is, me niet druk maken..

Denk dat het meer over Leon zn vertrouwen zegt.. En zou dus ook niks uit leggen, dan lijkt het juist alsof je je verdedigd?

Maar een keer uitnodigen zodat Leon hem ook leert kennen is nooit verkeerd lijkt me.

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    haha wat een wonderkind zeg!! pff justin ind dikkie dik al moeilijk!! :D

eh vergeten.....post-its moet ik nog halen

hoop ook dat het snel gaat gebeuren!!

tja....:( komt wel weer goed als ik de zalf heb! ;)

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    bij ons net zo ;)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nee dat dacht ik ook, maar dacht ook even vragen of jullie dat ook vinden:)

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ah dikkie dik vond noof 3 mnd terug ook pittig.. maar als ze het prencipe eenmaal door hebben, gaat het snel :p

Gelukkig maar! (dat het weer goed komt haha)

Ben bezig met een gedicht (nu al :S) voor mn zusje, en het gaat voor geen meter, of ik moet er post-its, en leon in verwerken :p

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D ik ben niet jullie natuurlijk ;)

Maar ik ben het met je idee eens dus haha (je kan het evt in een grafiek verwerken, zijn we dol op :p)

9. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    eh ja, miss moeten ze elkaar maar ontmoeten. miss is leon gewoon jaloers omdat hij hem niet kent. en msnen met een jongen tot 00.00 uur is niet echt een goede basis als hij hem niet kent!! ;)

10. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    nou das toch helemaal duidelijk voor je zusje dan toch??? :D

11. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    onderzoekje eromheen plannen. je hebt al 2 stemmen voor jouw plan!! :p

12. die ventolin zijn ze zo aan gewend. bij esmée heeft het ook ff 2 daagjes strijd gekost, maar daarna vond ze het leuk..

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    haha nou zal ik maar niet doen

14. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij hoeft je niet te schamen hoor! Als je zeker weet dat er niks tussen jullie is en er niks gebeurd is, hoef jij je nergens schuldig over te voelen. Ik denk dat Leon jou moet leren vertrouwen en je meer los moet laten in zulke dingen. Nu voel jij je verplicht om je te verdedigen en krijg je een schuldgevoel terwijl er niks gebeurd is. Dat klopt toch niet?
    Hij praat jou dit aan, en dat moet je niet laten gebeuren. Ik zou me dus tegenover hem niet verdedigen. Hij moet leren om jou te vertrouwen.
    Een keertje met elkaar kennismaken kan geen kwaad denk ik, maar ik zou er ook niet teveel van verwachten. Als Leon hem bij voorbaat al niet mag, weet ik niet of je er wat mee opschiet, maar wat dat betreft kun jij beter oordelen hoe Leon daar op zou reageren!

Dikke knuffel!

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nee dat klopt ben ik helemaal met je eens ;).

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0

Hoop het?

Bij gebrek aan inspiratie, gebruikt sint dit jaar een andere intonatie.
    We gaan het hebben over dingen, waar jij niet over mee weet te zingen.

Over post-it en leon, je weet wel? waar het allemaal niet mee begon?

Dingen die jou dus lekker niks zeggen, en ik er over door blijf lullen, al is het maar omdit gedicht te vullen..

Zoiets? vind ze vast mooi :$

17. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, daar wachten we dan maar op!

Hielp het trouwens bij Esmee snel? Ze zeiden hier dat ik waarschijnlijk na de eerste dosis al veel verschil zou merken, maar niet dus...;)

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    zoooo amen!! :D
    zo kan je het ook verwoorden!! ben het er wel helemaal mee eens trouwens!! ;)

19. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat je niet in vorm was:$:p

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007