Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel! Hebben zo veel mogelijk voor hem gedaan en zijn op dit moment vooral blij dat hij zijn achterkleinzoon nog heeft kunnen zien lopen en wist dat de tweede een jongetje wordt.

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Noof krijgt ook niet veel.. Maar jah, denk ook niet dat ze het echt snappen, en dan is 3 dingen zat ;) (leek me :p)

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Das wel een fijne gedachten.. Heel veel sterkte, ook voor Roeland. en zn ouders enzo.

4. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie eindelijk weer een goede nacht hebben gehad!

En tja...mijn moeder woont een uur rijden hier vandaan, dus dat zal ik d'r maar niet aandoen:) en verder ook geen familie in de buurt.
    De buren en overburen die ik kan vragen werken vandaag allemaal, dus met de babyfoon gaat ook niet lukken.
    Dus ja...er zit niks anders op dan als ze zo weer wakker is toch maar even te gaan.

Moet eigenlijk ook nog naar de andere winkels voor sinterklaascadeautjes, maar dat doe ik nu in ieder geval niet. Gewoon alleen even naar de c1000. Betekend wel dat ik pas vrijdag de cadeautjes kan halen, en dan nog een surpise moet maken. Maar ja...zieke kindjes gaan tenslotte voor;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel!

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Dat is wel jammer, Nou jah dan goed inpakken ;) misschien doet ff een frisse neus haar ook wel goed? t is (hier teminste) mooi weer.

Is dr geen koop avond? dan ga je s avonds? kan je man bij arinde blijven? Of zaterdag kan ook nog ;) heel handig sint op zaterdag hahaha.

En een goede nacht is zeker lekker! Voel je je gelijk een stuk beter ;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je nu weer een stuk beter voelt!

Zal eens even nakijken of de winkels misschien donderdagavond extra open zijn. Vrijdagavond gaan we al naar mijn ouders toe voor mijn vaders verjaardag en daar blijven we dan slapen en vieren we daar zaterdag sinterklaas. Dus ja...de surprise moet gewoon vrijdagmiddag klaar zijn. Komt vast wel een oplossing voor;)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Voelde me niet heel belabberd ofzo hoor ;) Alleen nou jah, kan niet ECHT goed tegen niet veel slaap, een nacht wel, maar moet niet langer zijn :D

:D Komt vast wel goed!
    En anders nou jah, je hebt je best gedaan.. Toen Noof ziek was (feb 09) heb ik ook voor mn verjaardag gewoon ophaal taart gedaan, ipv zelf bakken.. was ook niet anders

Wát een vergelijking ook weer *zucht* nou jah.. je snapt :p

9. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je hoor...;)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Gelukkig ;) :D

Hoop dat ze snel weer de oude is! Gelukkig heeft ze goed geslapen.

11. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, daar ben ik ook wel blij om. En ze ligt nu ook al weer ruim een uur op bed, dus dat is wel lekker!

Kan ik nog even snel mijn eerste surprise afmaken:)

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D Wij moeten vanmiddag of wij.. Jor eigenlijk, maar jah "maaam wil je helpen.." moet nog 2 gedichten maken.. en dan zijn we helemaal klaar.

Wat kado dingen betreft, nog wel soep koken, en chocolade fondue regelen, maar das niet echt moeilijk ;) kan zaterdag middag nog evt haha (als dan de winkels niet uitpuilen)

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is altijd wel gezellig vind ik hoor, maar ook altijd wel weer een gedoe om op tijd af te krijgen...meestal beginnen we ook te laat natuurlijk:)

14. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga nu even beginnen met de strijk, kan hopelijk nog net voor Arinde wakker wordt. Dan heb ik de belangrijkste dingen van vandaag in ieder geval gedaan.

Tot later maar weer!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Kwebbels, wat lief van je man dat hij wilde koken! Ook al duurde het lang, ik vind het gebaar wel erg leuk! Ik zie mijn man nog niet iets nieuws uitproberen:)

Linniepin, lijkt mij best moeilijk om je kindje benauwd te zien. Als je haar nu heeeeel goed inpakt, dan kun je toch wel even boodschappen doen? Ligt ook een beetje aan of ze verder goed te pas is, natuurlijk.

Ingrid, gecondoleerd! Heel veel sterkte toegewenst!

Bloem, Marin krijgt de stad van Little People en nog een paar kleine aanvullingen op haar keukenspulletjesverzameling. Van mijn ouders krijgt ze de laptop van Woezel en Pip.

AN, wat lekker zeg...uitslapen!
    MMMM, chocolade fondue! Ik nodig mijzelf even uit bij deze;):p

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Vind het reuze gezellig.. alleen ook altijd "komt het wel optijd klaar stress" om dan vervolgens 2 wkn voor de tijd maar te beginnen :S

Succes met strijken!

Ik hoor noof volgens mij ook feesten (niet de bedoeling eigenlijk)

doeii doei

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Nou heerlijk hé zo op een woesdag tot 8 uur :p hahaha

*verstopt zich snel onder de bank*

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Heel verstandig, maar dom dat je het zegt

*zoekt direct onder de bank en sleept AN bij haar oren er onderweg!*

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Marin ligt op bed, dus ik ga gauw even sporten en stofzuigen en dweilen!:(

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ;) Nou... t was een afleiding manoeuvre.. Heb mn zusje onder de bank gegooid, en ben zelf ergens ANDERS 8)

Dus uhm, je hebt nu mn zusje te pakken.. Succes dr mee :p

Maar je mag wel choco fondue.. Als je dan ook het drinken enz verzorgt? Beetje ober is nooit weg natuurlijk ;) :D

Share This Page