Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ga ook, Marin is wakker!

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou ja, wat ik nou meemaak.

Staat opeens de makelaar in de gang met mensen :$ Schrik me een hoedje...Dacht dat er ingebroken werd of de deur open had laten staan.

´´Oh, hebben we niet doorgegeven dat er een bezichtiging was?''

:x:x Nee dat hadden ze dus niet!! Ze hebben manlief van de week 1 keer op mobiel gebeld en verder niet. :x Maar aangezien het huis niet aan kant was en Indi ligt te slapen én er visite was heb ik gezegd dat het nu écht niet uitkwam. Vind de samenwerking met de makelaar sowieso niet echt van je het. Vorige keer hadden we kijkers, worden we pas een uur van te voren weer afgebeld. Word het verplaatst naar een andere dag. Op zich niet erg, maar van de makelaar hoor je nooit meer of ze het nou wat vonden of niet:( Dan bel je toch even en geef je toch door dat ze er niet in geinteresseerd waren ofzo? :x Naja goed..Ze bellen maar voor een nieuwe afspraak hoor. Heb al tig bezichtigingen gehad en elke keer gaat het zo en moeten we er zelf achterheen :x:x:x

En ik had het huis dus ook niet aan kant, bedden niet opgemaakt en dat soort dingen :)

View attachment 33306

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wat een mooie kindjes heb je :)
    Marin is echt een dametje zo te zien en wat is ze alweer veranderd zeg! En wat een schatje is Teun! Leuk hoor een jongen en een meisje!

4. kwebbels

Ja ze doet echt actief mee! Ook met het kleuren. Van de week nog een groot vel met kleurpotloden voor haar neergelegd en toen kleurde ze met verschillende kleurtjes enzo!

5. kwebbels

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto Veraatje!

7. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad erg slordig van de makelaar. Groot gelijk dat je ze teruggestuurd hebt!!!

Wat is Indi geconcentreerd bezig zeg! Super!!!

8. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde ligt nog steeds op bed, maar ik hoorde net wel wat geluiden. Ga haar er zo maar uit halen en eens proberen of ze wat te eten en te drinken wil. En dan toch echt maar even naar de winkel, want nu hebben we nog niks in huis.

Voel me zelf eigenlijk ook niet helemaal toppie. Heb net nog 3 kwartier op bed gelegen, want heb ook heel erg hoofdpijn, maar dat heeft niet heel erg geholpen. Nou ja, dat gaat vast wel weer over.

9. kwebbels

Ik heb ze trouwens wel nog aangeboden dat ze een kijkje mochten nemen maar met de mededeling dat ik er niet op gerekend had en dat ze niet in Indi´s kamer konden omdat ze lag te slapen. Dus ik (en de visite die er zat) zouden niet weggaan. Dat hebben ze gelukkig afgeslagen;) Makelaar heb ik al gesproken en er word een nieuwe afspraak gemaakt...

10. kwebbels

Oh vervelend zeg dat je je niet lekker voelt..En Arinde slaapt lang zeg!!! Ze zal het wel nodig hebben!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Bloem en Linnielin, bedankt voor jullie reactie!

Linnielin, balen dat je zelf ook niet zo lekker voelt. En dan moet je ook nog boodschappen doen... Sterkte!

En Kwebbels..... leuke foto's hoor!
    Niet echt netjes van de makelaar.

12. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de boodschappen gelukkig binnen! Ik heb Arinde goed ingepakt met sjaal en muts en ze vond het wel best. Kon wel merken dat ze ziek is, want anders vertelt ze hele verhalen in de winkel en wil ze alles vasthouden en helpt ze thuis met de tassen leeghalen, maar nu niet hoor! En ze ligt nu ook al weer in bed! Vanmiddag heeft ze er in gelegen van half 11 tot kwart voor 3 en nu dus alweer! Nou ja, ze zal het wel nodig hebben!

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het ook nog wel lastig wat ik morgen moet doen. Dan is mijn werkdag en vind het eigenlijk wel lastig om dat af te zeggen. Dan moeten ze weer iemand voor de klas regelen, wat meestal niet makkelijk is. En ja...is dat nu nodig of niet?
    Heb de oppas al geprobeerd te bellen of zij het wel ziet zitten, maar die neemt niet op.
    Aan de andere kant heb ik zoiets van: zoveel extra werk heeft ze ook niet aan, want ze slaapt juist extra veel. Ze heeft geen diarree en is ook niet aan het overgeven, dus het is alleen dat ze iets minder vrolijk is en af en toe een pufje en een antiobiotica moet. Wat zouden jullie doen?

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat een leuke foto Veraatje en wat wordt teun al een binkie zeg!:)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Och jeetje wat vreselijk.:(
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.
    Wat naar zeg dat jullie dit in korte tijd 2x moeten meemaken.:(

Knuf.........

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij hebben ook 3 dingen voor Karsten en de opa en oma's hebben zelf wat bedacht.

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik las dat er heel veel kindjes ziek zijn.:(
    Ik hoop dat jullie gauw weer mogen opknappen.

Share This Page