Dat doet Marcus nou ook! Snap er helemaal niks van! Soms laat ik hem ff huilen en valt ie weer in slaap en soms blijft ie brullen en dan haal ik hem er maar uit en dan leg ik hem later weer op bed... Wat zal het nou zijn he?
randje??? weet je nog vroeger die grote drijvende autobanden in t zwembad waar 4 kinderen tegelijk op konden zitten.....
ben benieuwd wat morris heeft dan...! succes ermee! wat jullie bruiloft betreft moet ik je gelijk geven! vrienden van ons hebben het in hun tuin gedaan en dan heb je alle rommel zelf nog! daar zit je ech tniet op te wachten na de bruiloft! daarbij moeten jullie die dag verwend worden dus ook 's avonds. Als je mensen zelf hun drankjes laat pakken ga je je er toch mee bemoeien of ze vragen je dingen nou dan ben je de lul! wij hebben zelf een zaal gehuurd met catering en dat was echt super op en top we konden 100% genieten!
koffie is altijd goed.. alleen steenwijk is nog steeds niet richting het uhh.. zuiden ofzo, richting "jullie" gegaan..
Hahahaha ja die ken ik... Maar goed meid je bent net bevallen, je kan niet teveel van jezelf eisen! Je kan je broek weer aan dat is al een stap dichterbij! Ik kan mijn oude broeken overigens nog steeds niet aan, moet me eigen advies lees hierboven ook maar eens aannemen...
ja ik weet het soms ook niet meer hij blijft dan echt brullen met tranen maar is eigenlijk hartstikke moe! eruit op de arm wil even en dan heeft hij daar ook weer genoeg van! raar he!
quick and brite ofzo mn moeder werd er helemaal gek van en mn vader zusje en ik die maar na doen ook ben ik dol op van die keuken hulp dingen geweldig.. ach elke gek zn gebrek he haha
merk het.. als je nou had gezecht 3 kinderen, dan had ik je geloofd, maar vier kinderen op een zwemband..