O jee dat lijkt me schrikken. Kan ze er overheen groeien of zal ze er in de loop der tijd aan geholpen moeten worden? Heel veel succes vrijdag met haar teentje. Lijkt me geen fijn iets.
Nou ja zeg!:x Ik zou ze eens goed de waarheid vertellen dat je van dit soort praktijken niet gediend bent.:x Zitten er kosten aan verbonden om over te stappen op een andere makelaar?
O vergeet ik helemaal te zeggen, wat is Indi lekker bezig zeg zo! Zal hij vast heel blij mee zijn vrijdag.
Dan hoop ik dat je vannacht wat beter kan slapen. Leuk zeg dat jullie Maureen 13 december gaan opdragen.
Ik ben er vandoor. Heb 2 dagen met het werk sessie gehad met onze psychologe en dat was best heftig en emo dus ben helemaal gesloopt. Morgen denk ik niet dat ik er ben want we hebben een korpsbreede bijeenkomst en we denken pas, met de kids ophalen mee, dat we rond 18.30 uur thuis zijn. Dan nog eten de kids naar bed doen enz. denk dat ik helemaal gesloopt ben. Maar vrijdag ben ik vrij en ga ik mijn gedicht en surprise maken voor vrijdagavond. Heb ik iig wat meer tijd om te kletsen. Fijne avond nog allemaal.
Dankje, ik hoop het ook niet maar ben bang van wel of ze moeten het op zaterdag doen zo niet zal het wel maandag worden
Da's fijn zeg!!!!!!!!!!!!!! Wat zal je vader opgelucht zijn!!! En je moeder ook natuurlijk. Lekker met de sinterklaasdagen thuis!
Hoe is het nu met Arinde???? Denk dat er toch weer iets heerst hoor want MEes is ook ziek Ontzettend aan het hoesten en niezen en huilerig en vannacht amper een oog dichtgedaan. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.......... Heeft Arinde gisteren nog wel goed kunnen slapen?
Wat fijn dat het zo goed ging en dat ze, ondanks alle drukte, thuis toch zo lekekr ging slapen!!!!!!!!! Goed joh!! ennuh...... nog gefeliciteerd met je broer!!!
ach goss, ze ziet er idd wel heel lodderig uit hoor! Hoe gaat het nu met haar dan? Drinkt ze alweer iets beter?
hihihi, vind ik ook altijd zo leuk voor later dit soort foto's!! Om juist niet alleen maar lachende, maar ook huilende of zeurende, boze kiekjes te hebben!