daaf heeft me trouwens een videocamera toegezegd voor mijn verjaardag.... iemand nog ervaring met wat voor 1 er fijn en goed is?
uhh ja.. maar die lag toch al in stukken dan bouw ik hem wel op nieuw voor hem heb ik weer een dag wat te doen
even een bv vraagje... in mijn linker(.) voelt het net of er binnenin een blauweplek zit... herkent iemand dit?
Balen dat je chaggie bent. Als je dat niet wilt op je bruiloft moet je het niet doen, want het moet toch één van je mooiste dagen worden! Dat valt toch wel te bespreken met je man? Nadeel van een tuinfeest is ook dat je nooit gaat weten wat het weer doet. Wij hebben op onze bruiloft er wel een tuinfeest van gemaakt en als ik het over zou moeten doen, zou ik het weer zo doen. Het is mij goed bevallen!
Heet die kat uit die film fiefel (feifel, weet ff niet meer hoe je het schreef) ook niet pieter of komt dat nu weer uit een andere film?
nee.. ik ben heel erg, maar ik heb dus bakjes en een emmertje enzo dr bij.. om alles te sorteren (zo dat als jor dan komt alles weer door elkaar ligt )
hij was zo verbaast dat ie niet lacht en poseren is niks voor mij nee.. en hij? hij kan het heel mooi hoor haha
Serieus, wat grappig! Ik heb van mijn man, mijzelf en van Marin de eerste twee letters gedaan en achter elkaar geplakt!