Hoi hoi, Sint was hier geslaagd! Heb alleen mega keel pijn, en hoofdpijn enz.. best irritant, maar jah, gaat wel weer over voor ik 80 ben.. (oke, stiekem vind ik mezelf best wel heel zielig nu ) Christiea beterschap voor de jongens! Leuk een jongetje kk, fijn dat je nog ff lekker mocht blijven liggen, succes met je knie. En die sint ben ook blij dat ie weer vertrokken is
@Christiea, beterschap voor je mannetjes! Hier gaat het eindelijk weer de goede kant op. Christian heeft vanmorgen te horen gekregen dat hij eigenlijk alles weer mag gaan tillen en dat hij zijn oude leventje weer op mag gaan pakken. Wat zegt ie daarna tegen mij? Morgen ga ik weer werken.. Grr... Dat viel ff verkeerd.. Ipv dat hij zegt van: kan ik jou eindelijk ontlasten en kunnen we eindelijk nog ff genieten.. Maar nee hoor, begint gelijk weer over zijn werk.. Nou, dat heb ik er maar ff uit gepraat. Vanaf volgende week gaat hij weer 25% werken. Nu eerst ff genieten hoor! (of ben ik dan zo egoïstisch? )
hoi!!!!! daar ben ik eindelijk weer va 25 nov gewoon niet meer geweest en ik dacht ga ook niet bijlezen, maar het zijn maar 50 pagina's. (30 ber per pag) dus erg druk is het hier niet geweest de afgelopen 1,5 week. had op hyves iets gezien van ingrid en een echo in het umcg da zal ik vast zo wel tegekomen. heb toch besloten om maar bij te lezen btw heeft iedereen een leuke sint gehad?
Ik vind het helemaal niet ego hoor!!! Ik snap je heel goed!!! Goed van je dat je het uit z'n hoofd hebt gepraat!! Jullie staan op NR 1!! En dan pas zijn werk! Dikke knuf!!
Nee hoor helemaal niet ego. Maar ik kan aan de andere kant ook zijn reactie wel voorstellen. Wel goed dat hij gaat opbouwen en niet gelijk vol aan het werk gaat.
Zo meiden, manlief was van het weekend met de pc aan de slag dus ons internet lag eruit maar gelukkig had ik niet zo heel veel om bij te lezen, want jeetje wat is het hier rustig geweest zeg Nog ff kijken wat ik onthouden heb..... Senn: wat fijn van Caruli! Ik kan dan ook altijd extra 'meegenieten' voor mensen bij wie het zo moeilijk is gegaan. Wat moet het heerlijk zijn voor haar en haar man zeg!!! Ramoon: Hoe is het nu met Joost?? Ben je nog met hem naar de HA gegaan? En ik las dat ook jij toch nog een leuke sinterklaas hebt gehad! Kwebbels: De verjaardag... tja, dat zijn zo van die verplichtingen. Heb ik ook met mijn schoonfamilie hoor, daar heb ik eerlijk gezegd (een uitzondering daargelaten) ook niet zoveel mee en dan heb je ook gewoon niet zoveel te kletsen en is het automatisch minder gezellig. Maar ja, heb je ook weer gehad. En die Indi met dat bijten in je vinger . Denk dat het idd bij onze kids komt dat ze gewoon boos/machteloos zijn van de dingen die ze al wel willen maar nog niet kunnen omdat ze in hun koppie veel verder zijn dan hun lijfje nog kan ofzo. Esther: Jeetje zeg meid, wat een vreselijk verhaal van je vriedin!! Wat een enorme schok moet dat zijn, vooral voor haar naaste familie. Vreselijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte meid. KK: Hoe gaat het nu met je opa? Eerst wat beter en toen weer slechter. Ben je nog bij hem geweest gisteren? Of ging je nou vandaag bij hem langs? En dat van het werk van Chris. Ik kan je alleen maar groot gelijk geven hoor dat je hem afgeremd hebt. Is voor hem trouwens ook beter denk ik hoor. Maar geef je ook 1000% gelijk dat je nu eerst even familietijd claimt!! Christiea: Ook een fijne Sinterklaas gehad? Las dat je jongens ook ziek zijn en je vanmiddag naar de HA met ze gaat? Heel veel succes alvast! Onze Sinterklaas was ook erg gezellig en Mees had het helemaal door. Zodra hij een cadeautje zag riep hij "Piet!!' of "Kaas!!" en stond hij te popelen om het papiertje uit te pakken. En dan asl het uitgepakt was 'ohhhhhhhhh' te roepen. Zo lief!!!!! Daarna ging hij dan met de papiertjes naar de prullenbak om het daarin te gooien, wijs mannetje. Kon alleen wel aan hem merken dat hij het gisteravond (2e avond) wel gehad had en supermoe was dus de komende dagen weer lekker rustig het vertrouwde ritme thuis!
Ik vind dat helemaal niet egoistisch van jou, eerlijk gezegd heel logisch! Maar mannen denken nu eenmaal praktisch Goed dat je het hebt gezegd en dat hij komende week gewoon nog even thuis is. ff wat leuks doen met zijn viertjes
fijn om te lezen dat jullie er ook wel zo over denken dus.. ik ga trouwens zo met christian naar mijn opa. beide meiden liggen plat, maar esmée zal zo wel wakker worden. christian zijn vader past ff op, dus dat zal esmée helemaal geweldig vinden.. sinds ze kan lopen gaat het zo goed met haar... ze loopt achteruit, draait rondjes, loopt met de handjes voor d'r ogen zodat ze denkt dat ik haar niet zie.. ze kruipt gewoon niet meer! 's avonds na 6 uur wil ze nog weleens zachtjes vallen omdat ze dan helemaal op is.
Ja, is dan altijd toch even fijn om te horen hoe anderen ergens over denken en je eigen idee bevestigd te krijgen . Heel veel sterkte bij je opa zo direct meid!!! Ook voor Chris natuurlijk. En die Esmée, ja, ze moet het heerlijk vinden van het lopen. ER gaat dan per slot van rekening ineens een hele nieuwe wereld voor ze open! Mees heeft het trouwens ook weleens hoor als hij heel moe is dat hij dan eerder struikelt ofzo.
Ja, het is echt al zo'n wijs mannetje. Sta er soms zelf gewoon van te kijken. Ook met praten enzo er komen bijna dagelijks wel nieuwe woordjes bij en hij snapt ook gewoon echt al zo veel. Kan zo van hem genieten en dat wordt met de dag ook meer!! Zaterdagavond sliep hij bij mijn ouders zodat manlief en ik daar wat langer konden blijven en niet voor Mees z'n slaapje naar huis hoefden te gaan. Voorheen vond ik zo'n nachtje dan heerlijk, lekker door kunnen slapen. Ja, ook wel moeilijk maar toch ook wel lekker, maar nu vind ik het echt 3x niks hoor als hij niet thuis slaapt. Dan moet ik zelf ook altijd stiekem een traantje wegpinken. Vooral sochtends met opstaan mis ik hem enorm, lekker gezellig kletsen en samen een boterham 'boet' zoals mees zegt, eten
Hi lk! hoe ie is bij jullie? Vind het niet egoïstisch hoor kk, al snap ik hem ook wel. zou ook wel weer toe zijn aan een "gewoon" leven. Nog ff lekker een weekje genieten met zn 4en! Haha, klinkt leuk Mirrem Mees Noof is ook helemaal sint fan die had het na 3 dingen door, en begon de kado-tjes van anderen maar uit hun handen te trekken.. vah MIJ! Owh, gister deed ze ons nog verbazen, we hebben een "puzzel bal" zon ding, waar je vormen in duwt? van 100 jaar terug? Nou.. die wil ze dus echt 20x perdag doen, en als byron uit zn werk komt, rent ze met dat ding naar hem toe.. En normaal, doen wij het vormpje "goed" en doet zij ze dr in, en gister dachten we, laat haar maar ff.. Deed ze ze gewoon zelf in het GOEIE ding.. We waren verbaast haha, al die uren toch niet voor niks geweest
Oww.. Senn.. nee helaas niet.. Had nog het nog zo op mn verlanglijstje gezet, onder het kopje "vakantie" maar helaas..