Ik ook.. en dan nog uhmm 5 min? voor de uitslag? T liefste natuurlijk voor webcam.. of met foto`s ofzo.. Zodat we helemaal mee kunnen leven! IK stem voor!
nog niet, wacht deze week nog af, heb nu wel zo'n ongi gevoel in mijn buik, dus kan nog komen deze week
Vond ook wel, dat ik een echt roze mutsen hoofd heb Al heb ik dr ook prachtige foto`s van mn zusje, moeder enz mee
Is een redelijk voorstel Oke! Ik ga accoord haha, spannend hoor.. heb je helemaal niet het idee WHAAAAAAAA nu wil ik het weten ook??
je allergoeiste nederlands? Begrijp dr niet heel veel van, maar jij komt live kijken? (ik stotter ook bijna van de spanning hoor.. niks om je voor te schamen)
haha neej, die doen helaas niet aan sinterklaas (oftewel, sint is nog gewoon ouder wets gezellig, zonder GEDOE)
ben ik gelukkig niet de enige Man.. bij Noof ook.. als het aan mij lag, testte ik al 4 weken voor de tijd hahaha.. Respect voor Daantje..
Nee maar het woordje van had want moeten zijn. Omdat ik dan 2 dagen cursus heb met overnachting heb ik geen pc bij de hand dus kan ik niet live meekijken.