Oh ja, Daan, als je de foto's wilt hebben, PB me dan even je mailadres nog een keertje, kan 't niet meer vinden
die baars die heb ik ook wel eens gezien ik vind die mensen altijd zo leuk, bij zon draaiend keuken ding, dan kijken ze echt (als ze proeven van JAKKES) en ze roepen allemaal HMMMM heeerlijk!
Nou ja om hem nou in het oversture te laten huilen zou ik niet doen wat het ziekenhuis ook zei, maar zodra Marcus gaat jengelen en gapen (deed ie net ook weer) leg ik hem op bed, ik ben toen even bezig gegaan in de slaapkamer zodat ik er wel snel bij ben maar hij is gewoon in slaap gekukelt! Misschien moet je hem weer op bedje leggen?
r nou toen ik bij blokker werkte gingen die dingen als warme broodjes over de toonbank... en gek dat wij ervan werden
Toch niet zo'n more than a feeling cd ofzow?> HAhaha die had mijn zus besteld. En ik heb een keer iets van Rockballads en de top100 Nederlandstalig (jah geen Fransie enzow hoor, meer de Dijk, van dik hout en dat soort...) Niet dak m ooit luister trouwens... Is trouwens al jaaaaaaren geleden...
ze kunnen 19 worden.. ook wel ouder, maar volgens mij word de gemiddelde kat 14 of 15 ofzo.. was je niet ineens allergisch voor katten? *hatjoe*
Zo te horen is ie gewoon supermoe en jengeld ie daarom. Meestal als ik MAyron nog een paar slokkies melk geef slaapt ie zow...