Hallo, heb bijgelezen tot ik nog 9 pagina's moest maar mijn ogen doen zeer en zijn moe dus ff geen zin meer in lezen. Eens kijken wat ik nog onthouden heb.... Ramoontje, veel sterkte en succes morgen met Joost in het ziekenhuis! Anno, leuke foto's en vind nog steeds dat Noof zo groot lijkt! Daantje, spannend!! Maar hadden jullie niet vorige week of twee weken geleden vlak na je ongi voor het eerst sex gehad zonder condoom en als je overtijd bent kun je toch meteen testen of ben ik nu kippig aan het worden??? Hoe dan ook ik ga duimen dat je toch niet ongesteld word en wel zwanger bent!!!!!! Lisette, wat een kut gedicht! Zijn gewoon jaloers!:x Begint nu bij jou trouwens wel heel erg dichtbij te komen, nog maar 9 weken!!!!!! Verder weet ik niks meer! Vandaag erg emo dag gehad en ook een erg dubbele dag. Eerst werd je gecondeleerd en meteen daarna ook nog eens gefeliciteerd. Had liever gehad dat ze dat gefeliciteerd oversloegen. Daarnaast liep ik daar natuurlijk nog met mijn bolle buik rond waardoor iedereen nog eens extra gaat vragen of het wel gaat. Tuurlijk gaat het niet maar daar heeft mijn zwanger zijn niks mee te maken!! Maar goed iedereen bedoeld het ook hartstikke goed en lief dus mag niet zeuren daarover. Verder was de dienst en alles eromheen erg emo, Roeland uiteindelijk ook nog half ingestort toen we afscheid namen van opa. Alle kleinkinderen gingen een roos op de kist leggen en daarna moesten roeland en zijn broer nog een roos op de kist leggen voor Julian en ons nichtje. Dat was dus net iets te veel. Vanavond wel de fam over de vloer gehad voor mijn verjaardag en ook oma was erbij, wat is die vrouw sterk! Heb echt respect voor haar maar ja die zal de klap nog wel krijgen denk ik. Nou genoeg geluld ik ga slapen!
Nou lekker dan zo'n gedicht! Laat maar gaan meid, als jullie je er goed bij voelen moeten jullie dat doen. dikke knuffel
Meer heb ik niet bijgelezen, sorry als ik iemand heb overgeslagen, maar stafleden staan zo weer op de stoep hier. Gister bij de ha geweest. Mees heeft dus weer een ontsteking en een kuur mee naar huis. Dit is de laatste heeft ze gezegd, als het nu weer terug komt (hij heeft de vorige ab eind oktober gehad) dan komt er een andere aanpak, dus de KNO arts. Steijn heeft ook een virale infectie maar ze wil eerst kijken of hij er zelf overheen komt. Hij heeft weer zalf voor zijn eczeem mee gekregen en met een dag of 10 moet hij stukken beter zijn, zo niet dan wil ze hem toch testen op Pfeiffer ofzo. Hij viel gister op het KDV ook alweer aan tafel bijna in slaap Nog 2 weken en dan hebben we lekker kerstvakantie, de jongens zijn dan ook lekker thuis en dan gaan we is wat leuke dingen doen met zijn viertjes.
Zo, goedemorgen allemaal! Hier wel een redelijke nacht gehad.. Maureen sliep pas om half 12, na de voeding van half 10, terwijl ze de hele avond al wakker was.. (heb het idee dat ze na de laatste voeding gewoon niet genoeg heeft gehad.. ze krijgt dan ook niet meer uit de borsten helaas... ) maar ze sliep wel lekker tot 5 uur.. toen weer ff gevoed en rond 20 voor 6 sliep ze weer.. ze is nu nog niet wakker.. heerlijk.. esmée is gisteravond voor het eerst sinds de geboorte van maureen weer door papa op bed gelegd en dat ging prima gelukkig! ze heeft tot kwart voor 7 geslapen en dat heb ik niet eens gemerkt. christian is er met haar uitgegaan en is rond kwart voor 8 lekker met haar gaan douchen.. toen werd ik rond 5 voor 8 wakker.. zo kon ik esmée wel lekker afdrogen.. christian is vanmorgen weg met een kameraad. wij hebben een bad nodig met een schuine kant, want we hebben niet zo'n hele grote badkamer en willen toch een bad. nu gaan we volgend jaar de badkamer verbouwen en zijn we af en toe beetje dingen aan het verzamelen. kwamen we op marktplaats een showroommodel tegen van het bad dat we nodig hebben.. normaal kost zo'n bad rond de 500 euro, deze kostte maar 70 euro! dus die is hij nu gaan halen uit den haag!
goedemorgen dames, hier nog steeds niet ongi. Volgens de calculater van deze site zou ik vanaf zondag kunnen testen mocht ik niet ongi worden . Vind het nu wel spannend worden hoor. Heb wel zo'n gevoel dat ik het ga worden, maar ja of ik het ook daadwerkelijk wordt is het tweede . Ik ga met mika een boekje lezen. Misschien nog tot straks
Hihihhi, ja, die Sint, die hield de gemoederen overal wel bezig he?! He, maar hoe is het met jullie voorbereidingen op de grote dag van volgend jaar????
Nou toch wel fijn dat je bent doorgestuurd en er nu serieus naar gekeken wordt en hij even helemaal doorgelicht wordt! Maar ik hoop wel dat het zonder ziekenhuisopname af kan hoor!! Dus het wordt nog even spannend vanmiddag. Gaat Rick dan mee of is hij dan nog op school?
Sow, jij had alles goed onthouden zeg!! Hoe is het verder met je? En met jullie kleine uk? En hoe is het met Isabella?? Jeetje zeg, ben je mooi klaar mee met zo'n gedicht!:x Mag ik vragen van wie je hem kreeg. Vind ik echt wel ongepast zeg! Maar idd gewoon lekker niks van aantrekken meid. Ik geef je groot gelijk dat je eerst lekker van je kindjes gaat genieten!!! Werken kan altijd nog!!
Jeetje zeg, wat een ingewikkeld cadeautje!! Volgens mij zijn jullie nog een Einstein aan het kweken .