België kent ook een dubbele prik hoor voor de kindjes. Joost moet zaterdag eigenlijk........gelijk maar op mijn lijstje voor de KA bijschrijven.....
hey dames, even gauw illegaal tussendoor op mijn werk...ik vind hier gewoon geen tijd om te forummen (en terecht natuurlijk ook ) hier een leuke Sinterklaas gehad en Rihanna is weer gruwelijk verwend maar zij blij..wij blij verder heb ik niet bijgelezen dus ik kan verder niet op iemand reageren ik heb donderdag eindelijk het gesprek over mijn contract nadat ik er zelf 2 weken achteraan heb moeten sjouwen om de afspraak te krijgen...we moeten maar zien wat het brengt.. het ergste scenario is dat ze mij niet de vrijdag vrij willen geven en onze wens voor een 2e op hold komt te staan Maar goed eerst maar eens het gesprek afwachten nou tot de volgende (illegale) keer maar weer!
Zo, Maureen ligt alweer lekker te slapen.. Zag gister en vandaag dat er nog mensen naar mijn opa vroegen. Ik ben er gister ff heen geweest met Christian. Zijn ouders hebben beide ff opgepast. We zijn er ook maar een kwartiertje geweest ofzo.. Hij was niet zoals mijn opa normaal is In de war, onrustig, anders... Vond hem er maar zielig bij liggen.. Maar hij was zelf redelijk nuchter eronder verder...
Hoe heeft Mees het sinterklaasgebeuren gevonden, is hij lekker verwend? Je zal het wel gepost hebben, maar weet niet waar ik het zoeken moet Ik ben toch maar gaan werken donderdag. Had het overlegd met de opppas en die vond het geen probleem, zolang Arinde er geen last van zou hebben. Woensdag had ze de hele dag rond de 39,5 koorts en donderdag de hele dag onder de 37. Dus het was prima gegaan bij de oppas. Ze was wel moe toen we thuis kwamen, maar ze had er geen last van gehad dat ze daar was.
Leuk om weer eens wat van je te horen! Succes donderdag met het gesprek en hopen dus maar op goed nieuws! Met Rihanna verder alles goed?
We zijn zaterdag nog naar de badkamerwinkel geweest. We hadden een afspraak staan met de filiaalmanager over wat ze zouden tegemoetkomen i.v.m. alle tegenslagen. Komen we daar, is die man afgelopen donderdag ontslagen!!!!! Dus er was geen leidinggevende en de verkopers kunnen natuurlijk niets op eigen houtje regelen. Dus nu weten we nog niks en zijn we dus bang dat er niks te regelen valt ook. Die man had gezegd dat hij het graag intern wilde oplossen, maar dat gaan we nu dus niet meer doen. Deze week gaat er nog een brief van ons naar het hoofdkantoor en eisen we toch echt dat er wat tegenover staat. Ze hebben ook beloofd om deze week te bellen. Dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen:x
Zo, was ik weer ff.. Maureen was alweer wakker geworden. Heb net met het cb gebeld en blijkbaar loopt de bv dus nu toch wel terug, dus met pijn in mijn hart ga ik de bv afbouwen.. Ik wil gewoon weer een tevreden meisje en die heb ik op het moment niet echt. Ze wil soms gewoon om de 2 uur drinken en krijgt er niet veel meer uit.. Mja, ik heb Esmée er ook nog rondlopen en die wil ik ook niet tekort doen, door elke keer zolang met Maureen bezig te zijn...
als het beter is voor Maureen moet je dat doen. je hebt er niets aan om met een meisje te zitten die steeds gevoed wil worden, en een meisje die je aandacht wil hebben omdat je zoveel met maureen bezig bent. Je hebt in iedergeval je best gedaan, en je hebt Maureen zo lang mogelijk de borst gegeven, daar mag je echt wel trots op zijn hoor! En misschien loopt het nu wel terug omdat het nu wat minder met je opa gaat en je hebt al zoveel tegenslagen gehad. Of kan dat niet?
ik hoop ook dat er donderdag wat goeds uit komt, want dat betekent oa dat we voor onze 2e gaan met Rihanna is alles goed...we zijn blij dat we de keuze hebben gemaakt om niet te laten inenten bij jullie ook alles goed?
balen zeg dat de bv niet goed wil lukken...toch wel fijn dat je het een tijdje hebt kunnen geven toch?