nee een jaren 80 verzamel cd.. en ik vind het niet eens leuk.. dit was ook jaren terug, toen downloade ik nog niet. en het leek me wel handig ofzo? ze lieten ook maar 4 leuke nummers horen op tv, en de rest is gewoon niks aan..
Toen ie er alleen onderlag wel, maar samen met Joost niet zo , tja nu al moeite met delen van zijn speelgoed?
Waarom moet dat dan van het ziekenhuis? Marin slaapt vandaag ook niet veel, logisch na zo'n lange nacht! Maar ze zit nu in haar wipstoeltje bij mij (ze zat alleen maar te huilen in haar bedje) en vindt het heerlijk!
Jah of dat kale mannetje met die bril. Die doet dit nu al jaren maar nog steeds maakt ie de domste fouten. HAhaha vergeet ie de stekker erin te doen en alles en heeft ie maar niet door waarom het nu niet werkt. Man dan kan je me opvegen...
Nou ja als ik het zou zijn dan valt er nog over te denken, misschien moet ik het erop gooien dat Marcus allergisch is
ik vind het ook geweldig.. gewoon heerlijk stom.. en dat je gebeld werd wist ik hoe heete die vrouw ook al weer?