Heb net even getest maar hij heeft zoveel uitslagen e.d. dat zwangerschapspagina in geen velden of wegen te bekennen is!
tja speelgoed van een ander is ook véél leuker dan dat van jezelf (hij wou overigens niks meenemen van zijn eigen speelgoed, alleen zijn knuffel moest mee!)
bij brenden doe ik dat ook zodra hij gaat gapen en/of jengelen breng ik hem op bed. Dan huilt hij even en gaat hij slapen. Maar overdag is dan dus zo weer wakker na een half uurtje. Heb hem net weer op bed gebracht en ingebakerd dit keer... maar blijft huilen is niet te troosten...ik zelf ook niet meer
Yup, ik werd 2 weken geleden gebeld en gefeliciteerd door een medewerkster van een uitzendbureau. Ze zegt je bent zwanger he? Want ik tikte mijn naam in op google en kwam daar uit (ik had hier de mail gecopied die ze me gestuurd had) en ze zegt, jah en ik moet op mijn spelling letten he? Veraatje had een spelfout ontdekt Ik: "euw...."
Nee haha, die hebben ze snel weer weggehaald want het ding begon bij het minste of geringste te zingen