Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oke het was al duidelijk wat er met Indi was, ze had krampjes. Die zijn nu weer zo goed als over en ze viel al weer de hele tijd in slaap op mijn arm dus heb haar maar weer op bed gelegd! Poging 2 , alleen dat zal ook wel niet zo lang volhouden want ze zal straks nog komen voor een voeding. Nu ga ik eerst terug lezen!

2. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    ja wij hebben op onze slaapkamer een muur helemaal vol met foto's hangen van vakantie's, stapavonden, en van allerlei leuke momenten, we moeten er nog even een rijtje bij onder maken voor de kleine

3. kwebbels

Indi heeft ze ook gehad. Volgens het CB was het baby-acne. Is heel normaal en ze worden alweer steeds minder..Ze heeft ze wel een paar weekjes gehad.

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Timo heeft ze ook, het wordt al weer wat minder, maar een paar dagen geleden had hij er heel veel ook op zn borst,

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ik heb 2 onderzoeken gehad, 1 via de artiesten ingang en eentje via de mond zeg maar. Bij die laatste heb ik ook een roesje gekregen, maar het naar binnen werken/slikken van de slang in niet echt weg te 'roesen'.

Ik kreeg trouwens beide keren 2 liter vocht mee.

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah dat bedoel ik :p

7. kwebbels

Precies,, dat je hem dus op dezelfde tijd in moest nemen is mij niet eens verteld door mijn HA. Ook heb je geen stopweek en je meot maar afwachten of je ongesteld word..En wanneer. Ook zit er maar 1 hormoon in en ik vraag me dan toch echt af of ie wel net zo beschermd is als de microgynon die ik had! Ze stoppen er niet voor niets 2 hormonen in denk ik dan. Dus daarom twijfel ik of ik toch niet een spiraal zal nemen. Heb ik er geen omkijken meer naar en dan ben je ook gelijk weer vruchtbaar wil je weer kinderen nemen!

8. monkeylove

We zijn niet heen want Leroy voelde zich niet zo lekker... Helaas pindakaas mahjah... Volgende x beter ;)

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier ben ik hoor. Ben inderdaad sinds donderdag avond niet meer online geweest. Vrijdag wilde ik nog wel online komen om te vertellen dat we een aantal dagen naar Center Parcs zouden gaan op bezoek bij mijn ouders, maar door de drukte is het er niet meer van gekomen. En nu lukt het me de laatste dagen ook niet echt meer.

Maar ik zag wel dat er maar liefst 160 pagina's zijn geschreven tijdens mijn afwezigheid. Ik ga dat maar even niet teruglezen ;) .
    Kan iemand mij kort vertellen wat ik heb gemist?!

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ik heb hier nog wel een paar puzzels voor je liggen als je wilt. Kan ze opsturen, maar dat is wel een groot pakket dan. Of je komt ze halen als je weer in Nederland bent? Ik woon redelijk centraal in de buurt van Zaltbommel.
    Verder kun je voor een habbekratsje puzzels op rommelmarkten enzo krijgen. Ik vind het nooit zo leuk om twee keer dezelfde te maken, dus zo heb ik er al een paar gescoord. Alhoewel ik op dit moment niet in mijn puzzel fase ben, maar dat kan zomaar weer veranderen :)

11. monkeylove

Haha can't help u, maar mocht ik toch wat horen of ik vind toevallig een puzzel met minimaal 1000 stukjes :confused: zal ik cker aan je denken....

12. monkeylove

Niet veel gemist geloof ik... Hoe was het in Centerparcs? Ben je nog wezen zwemmen met die kleine?

13. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    ik ga er weer vandoor, een flesje maken fijne avond allemaal nog

14. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Mijn pa en ma wonen ook in de buurt van bommel! maar dan aan de andezre kant vh water! :) misschien dat we daar iets mee kunnen?
    rommelmarkt? dat fenomeen ken ik ook, ben er dol op, maar het valt niet mee om vanuit hier ff te gaan op een zat.morgen :)

15. kwebbels

Ik wil je met alle liefde helpen! :D Hartstikke leuk.

Ik begin wel met de lijst maken om te kijken wie er eventueel interesse heeft.

Heb je dus interesse om eens gezellig te meeten PB mij en dan maak ik er een mooie lijst van!

Sen gefeliciteerd met de mijlpalen van je kids! :D

16. kwebbels

bedoel je het ritme erin krijgen? ik ben maandag begonnen met haar op bed te leggen om 7 uur. Als ze begon te huilen heb ik haar wel getroost maar in haar bedje. De eerste avond sliep ze écht om half 9 geloof ik en gister om half 8 geloof ik. vanavond sliep ze om 7 uur maar ze kreeg last van krampjes dus toen is ze weer om 20.15 gaan slapen maar nu is ze wakker voor de voeding. Vanavond was het dus een beetje rommelig maar het ritme begint te komen ;)

17. kwebbels

Wat een ontzettende lieve vriendin! Ik hoop dat ze hem wakker kan schudden en dat hij ZELF inziet wanneer jij hulp nodig hebt!

18. kwebbels

Fijn dat je iniedergeval weer een plekje voor jezelf krijgt! Snap dat het niet ideaal is bij je vader thuis. Gelukkig gaat alles goed met jullie :D

19. kwebbels

Oke ik zie dat er al een lijst bijgehouden word door ML :)

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    mmm lastig
    Veel kindjes hebben tot 3 mnd nog veel behoefte aan clusteren 's avonds.
    Dus ik geef er maar aan toe,maar dat is wat voor mij goed voelt.
    Dus ik zou gewoon afgaan wat jouw gevoel ingeeft

Share This Page