Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo de afspraak bij de kapper is gemaakt.:)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    en volgens mij denkt ze dat ze tegen het douchegordijn aan kan leunen :$

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0

Is goed! Heb wel knal roze, die ik soms onder net panty s doe :) maar geel is ook wel leuk denk ik!

K zie het wel voorbij komen ;)

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

irritant hè?
    hier net zo
    en dan ben ik dus ook nog de slechte slaper van de 2

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo nu ga ik me ff nuttig maken in huis
    tot later dan zal ik nog wat spammen van sint enzo

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, heb even snel een beetje bijgelezen, maar heb niet veel tijd vandaag.

Vanmiddag hebben we een feestje op school omdat een collega 25 jaar bij ons bestuur werkt, dus gaan we wat met elkaar doen. Wel gezellig dus.

Maar ja, moet voor die tijd nog wel wat gedaan hebben want vanavond ben ik er ook niet.

Spiek af en toe hier wel even mee of er nog nieuws is!

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die van het minste geringste ook nog wakker wordt.;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik moet ook nodig eens wat gaan doen, maar wacht even bij vakantieveilingen op iets wat ik heb lopen.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veel plezier alvast!:)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D Das niet echt handig ;)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Voor jezelf? Ga je er nog wat anders doen met je haar of gewoon een beetje bijpunten blablabla...

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ja voor mezelf, dat gun ik mij 1x per jaar.
    Niets geks alleen een beetje bijpunten van dat is wel nodig nu.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik bedoel maar

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ik ga ook ff net doen of ik wat nuttigs doe!
    Doe ik natuurlijk de hele ochtend al.. maar nu ook in praktijk.

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    goedemorgen!!

zo dat waren behoorlijk wat pagina's van de afgelopen anderhalve dag!!

linnielin ik vind het echt knap hoe rustig jij reageert op alles met het bad.. maar ja dan krijg je wel meer voor elkaar denk ik, wel vervelend dat dit al het zoveelste is. Fijn dat arinde weer beter is!

essie super dat het beter gaat met merel haar mondje!

ramoontje ik hoop dat de medicijnen aan gaan slaan voor joost! en lijkt me inderdaad wel lekker voor rick een keer papa en mama voor zichzelf!

kwebbels super dat indi weer wat rustiger is! en wat een actie met de verlengsnoer.. al zou ik het ook kunnen doen..

daantje ik hoop nog steeds dat je niet ongesteld bent!

mirrem jullie container opgeblazen:$ daar ben je ook mooi klaar mee!
    en je vroeg nog wie dat gedicht geschreven had, dat was mijn zwager!

kk ik weet uit ervaring helaas hoe rot het aanvoelt om te moeten stoppen met de borstvoeding, weet alleen wel dat het op dat moment toen echt de beste oplossing was. En je moet er zelf ook niet aan onderdoorgaan!

christiea lekker zeg even samen een avondje eruit!! hoop dat je genoten hebt!

monkeylove, ik zal vanavond eens aan jos vragen of ze dat soort info wel voor jou mogen verzwijgen vanuit een bank.. Vind het echt vet lullig!

Lk klinkt alsof je al lekker ver bent met de voorbereidingen!! het is toch ook pas in de zomer??
    hier ook eentje die boos word als ik op de bank ga slapen, vooral omdat hij zoiets heeft van schop mij er dan uit.. eeehmz ja als ik je wakker zou kunnen krijgen wel ja... (oohw en ik ga er dan uit omdat jos echt gigantisch kan snurken!!)

Liesje ik weet niet meer welke dag je je gesprek hebt, maar alvast veel succes en hoop voor je dat je de vrijdag vrij kunt houden!
    hier gaat isabella trouwens ook mee onder de douche, ligt een anti slip mat. Ik ga altijd samen met haar en ze vind het geweldig~!! als ze buiten de mat komt heeft ze altijd wel door dat ze voorzichtig moet lopen.

en verder weet ik het niet meer, sorry!

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben aan het werk ondertussen.
    Ben met een nieuw project bezig over metaalbewerkingsvloeistoffen.
    Dit is dus een test om te kijen of het bedrijf met ons doorwil. Echter had ik de eerste week het verkeerde bestand waardoor ik geen afspraken maakte. Nu heb ik het goeie bestand en probeer ik te redden wat er te redden valt.
    Heb gelukkig net een afspraak gemaakt. Zit nu op 3 afspraken en wil er minstens nog 2 maken.

17. stiekem al een hap genomen van het koekje?

18. anno: heerlijk he? douchen met je kindje.. gister voor het eerst met maureen gedouched.. heerlijk... noof die is dus net als esmée ineens gaan lopen en dan ook gelijk goed? hmm.. de koffie was heerlijk! :)

lk: ik heb al van alles geprobeerd om de productie weer op gang te krijgen, maar het lukt gewoon niet meer.. vandaag 2x fv.. ze heeft de eerste gister gehad.. ging er moeizaam in, maar ze had de fles bijna leeg.. vanmorgen weer..

ml: heerlijk ventje die mayron geloof ik he? balen dat hij niet helemaal lekker is van de prikjes zeg! en wat een verhaal van die bank zeg! belachelijk! hmm.. die tv, die zint me wel..

linnielin: veel plezier met het feest op school.. balen van het bedrijf van je badkamer zeg!

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo, ben ik ook weer even.
    Gauw even zitten bijlezen in de pauze.
    Moet wel zeggen dat het zo zijn nadelen heeft als je een paar weken niet online kunt komen: van heel veel dingen die ik lees, snap ik weinig :) :( . Helaas is niet anders.

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Sst.. T viel niet op :p Maar het was een lekker koekje ;)

Ja douchen/zwemmen, water zijn we dol op hier haha, douche soms ook nog wel met jor, vinden we ook gezellig :D

Vond Maureen het ook lekker?

En idd, Noof liep ook heel snel, heel stevig.
    Natuurlijk eerst wel een paar stapjes, maar na 2 wkn ofzo? had ze het door :D

Ze valt ook een stuk minder dan wat jor deed.

Mooi zo dat de koffie lekker was! (was ie nog wel warm? hij stond al zo`n tijd)

Share This Page