Pfff...wat een hoop bijgeschreven vanmiddag zeg!!! Wij hebben een gezellig uitje gehad vanmiddag, leuk weer bijgekletst met collega's die ik anders niet zo vaak zie en spreek dus dat was wel gezellig. Vanavond hebben we eigenlijk nog koor, maar daar heb ik niet zoveel energie meer voor. Heb hoofdpijn en ben moe, dus blijf maar lekker thuis vanavond. Ben de laatste tijd erg moe, dus moet ook een beetje om mezelf denken. Dus vanavond een avondje lekker rustig op de bank denk ik dan maar.
wij hebben macaroni gegeten..met een gebakken eitje boerenkool is ook lekker met een hema worst erbij
Hallo, wat een geklets zeg vanmiddag hahaha. Las van alles over de kerstversiering en de bomen enz. Hier komt de boom pas zondag te staan, eerst mijn verjaardag maar eens en dan komt de versiering wel. Ik heb nog geen idee welke kleur wij dit jaar gaan doen, zilver, bruin/beige of uhmmmm goud/brons/?? geen idee wat voor een kleur eigenlijk. Denk dat het zilver of bruin/beige word, de andere hadden we vorig jaar al want die waren toen niuew. Verder natuurlijk nog nepsneeuwfiguren op de ramen en andere dingen erop plakken. Senn, wat goed van Karsten dat hij mama zei!!!!! Verder weet ik niks meer.
ja ik zeg eerst heel verwonderd van oh wat hoor ik daar, en dan begint ie al te lachen, en dan kan ik zelf ook niet meer
Ff snel Intra tuin. (In meppel, voor 2 wkn terug) Ga dr weer van tussen gtst en filmpje kiek`n met byron!
Ik ga niet alles bijlezen hoor, pfff wat hebben jullie een hoop gekletst . Ben vandaag druk bezig geweest....heb met Rick samen de kerstboom gezet (nou ja dat heb ik alleen gedaan ) en versierd.....en er is maar 1 bal gesneuveld (en nog wel door mijn schuld ) . Moest eerst nieuwe lampjes halen want in het andere snoer was 1 lampje gesneuveld, waardoor die het dus niet meer deed *zucht*. En nog met Joost naar therapie......dus dat was me het dagje wel weer. Hier nog iets bijzonders?
Vanmorgen nog met Arinde naar de HA geweest. Haar longen waren weer helemaal schoon. Heb vandaag ook geen ventolin meer gegeven en dat ging prima. Dus die is weer beter. Ze slaapt alleen nog steeds erg veel (van 18.30 uur - 8.30 uur en van 12.30 uur - 16.00) en niet zo super, maar zag dat meer kinderen last hebben van slecht eten. Dus dat gaat vast wel weer over!
Wel fijn dat ze nu van de ventolin af is. Het vele slapen kan ook van de medicijnen zijn.....dan wordt dat misschien wel weer wat minder....
Zo er is vanalles gekletst nog vanmiddag. Veelal over kerstbomen en koekjes & snoep. Over kerstbomen heb ik niks meer. Wel dat ik zin heb om hem op te zetten van het weekend. En Merel krijgt af en toe ook wel snoepjes: rozijntjes, pepernoten, chocoladesintje, schuimpjes en koekjes. Maar yoghurtrozijntjes en koek(a) zijn haar favoriet.
Dat ging over kerstballen of niet. Heb een hele leuke website gezien waar je zelf een kerstbal met tekst en evt. plaatje kan ontwerpen. Zo leuk, maar wel wat prijzig. Heb ook goedkopere sites gezien, maar die hebben geen mooie ballen.
Zeg vraagje: hoeveel eten krijgen jullie kids als avondeten. Ik heb Merel eigenlijk altijd ongeveer 200 gram gegeven, omdat er 200 gram in potjes zat. Maar in de 15 maanden potjes zit 250 gram. Moet ze dan zoveel krijgen? Dat eet ze nooit op.
Dan eet ze lekker wat minder.... Als ze gewoon met de pot mee eet weet je ook niet hoeveel dat ongeveer is (als je het in een potje zou stoppen). Ik zou er niet te moeilijk over doen hoor. Eet ze het op: fijn, eet ze het niet helemaal op, dan heeft ze gewoon genoeg gehad .
Sven eet met de pot mee..dus ik weet niet precies hoeveel gram ie eet, sven heeft in iedergeval geen genoeg aan 200 gram. De ene dag eet ie meer als een andere dag maar dat heb je zelf ook.