Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    staat ie misschin verkeerd? dat ie ipv op nl of eng staat oid?

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    pffffffffffffff om moe van te worden

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    sterkte..

nannie ook!

t lijkt me niet niks, elke keer een huilde baby, en dan vooral niet weten wat het is.. frustrerend!

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi dames
    er is weer lekker veel bijgeschreven! Heb even geen tijd om terug te lezen want er ligt een berg was wat opgevouwen moet worden. Ik heb gisteravond Indi de laatste voeding een flesvoeding gegeven ipv borstvoeding en mevrouw sliep zomaar door tot kwart over 6 :) Dus of dat dan aan de flesvoeding ligt? Ik kolf het dan s avonds wel gewoon af en dan kan ze s ochtends lekker nog bij me drinken. Verder heb ik lekker de draagzak gekregen van mijn schoonzusje dus daar ben ik heel erg blij mee. Mijn man zou gister weggaan maar heeft aangegeven dat ie niet zo snel weg wilde en toen hebben ze wat ritten omgezet dus die is pas net weggegaan en heel misschien vanacht weer thuis. Vrijdag op zaterdag gaat Indi bij mijn schoonmoeder slapen. Zaterdag moet ik namelijk naar school en anders moet ik er verschrikkelijk vroeg uit om Indi weg te brengen en dan blijf ik heen en weer gaan! Ik zie er nu al wel tegen op hoor om haar dat nachtje bij oma te laten logeren. :oops: Alles zal ongetwijfeld goed gaan maar goed ik voel me ergens wel schuldig. Nou ik ga de was opvouwen en nog even een broodje eten want ik heb nog niet gelunched pff :(

5. kwebbels

Rensie moet je even CTRL- SHIFT drukken dan staat je toetsenbord weer gewoon

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou hier is het gewoon moeheid
    ze is sinds 12 uur wakker en heeft net alleen een hazeslaapje gedaan tijdens boodschappen doen verder niet!

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

mwah...

8. esmée heeft exact hetzelfde. is niet in slaap te krijgen. alleen bij mama... pff... de hele dag gaat het al zo.. na zo'n lekkere nacht. is er bij 10 weken wat? regeldag? sprongetje?

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    lekker!
    succes met de was,

en knap dat je het teminste probeerd dat ze uit logeren gaat!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    he dat moet ik onthouden...ik heb dat ook wel eens

11. test?????
    het werkt! you're a genius!

12. kwebbels

ja het moet wel want mijn man zit dan in Italie. Dus die ken haar moeilijk mee nemen dan he :)

13. kwebbels

:) Hier staat de laptop dus altijd zo ingesteld dat er ipv een vraagteken een =-teken komt :( Ik weet niet waarom dat zo is maar goed ik moet hem dus telkens verwisselen

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    dat doet novalie ook wel.. dan is ze dood op, maar slapen ho maar..

dacht ff dat je weer "terug bij af" was! maar gelukkig niet dus.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Je moet je eerst voorstellen, dan krijg je huiswerk en dan pas mag je de beginnerslesssen doen. :D

16. heeft 1 van jullie trouwens ook de natalisverzorgingslijn in t kraampakket gehad? vind t zo'n fijn spul, alleen is alleen in webwinkels te koop... heb niet zo'n zin in de verzendkosten... koop je zeep voor 3 € en ben je€7 kwijt door verzenden.... da's niet leuk meer!

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wat ontzettend kut zeg!

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) misschien is ze wel dol op italie ;)

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nee gelukkig niet....maar ze is ook wat vervelend/jengelig door waarschijnlijk een sprongetje...nou ja het zal vanzelf wel weer beter worden

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahahaha!

Share This Page