Yeaaaah!!! Goed zo Liesje!! (heb heel hard voor je geduimd onder het zwemmen) fijn dat het goed ging!! En nu, OP naar het brusje, zou die pil gelijk in de prullenbak doen, waarom vanavond nog nemen? je word vanzelf ongi, en dan komt het vast goed
Fijn dat Arinde weer helemaal beter is! Schattig van joost (en dat blauw zien.. ik weet het niet, geen ervaring mee, maar lijkt me niet lekker)
Ja vind het ook echt moeilijk....straks nog maar eens even met Pat bespreken. Probleem is ook een beetje dat ik kan wachten tot de Kinesist morgen kan luisteren, maar da's pas om 11.15 uur en als ik daarna de KA nog moet bellen, dan kan ik morgen natuurlijk niet meer terecht
Ik zou ook even bellen Ramoontje, lijkt me ook niet fijn. Beter 1x teveel bellen als niet bellen. Spannend Liesje, wel leuk want je wilt het natuurlijk al lang. Hoop voor je dat je snel zwnager bent. Daantje, ondanks je misrekening hoop ik ook dat je snel zwanger bent of het misschien al bent, hou het in elk geval bij in een agenda ofzow WHAAHAHA!!!
Ow, Sann, fijn dat de operatie goed is gegaan metje moeder! ben je weer helemaal opgeknapt? van de griep? (schoot me nog te binnen )