ik ga er vandoor, de accu is bijna leeg, en moet zo naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, mika is ook al daar, die heb ik maar vast vooruit gestuurd . nee geintje. die is daar blijven slapen vannacht. En dan straks leon nog ophalen. doei
je weet wat ze gezegd hebben hè je kunt altijd bellen! wel fijn dat hij minder knort hier ook 3 fans hoor van k3 sam die zingt ayayaye ayayayo mee zo lief en die andere 2 de hele tekst. maar maud zingt sowieso de helft van de cd al mee en morris een kwart
als ik heel eerlijk ben denk ik dat het betr is om de strip door te slikken en daarna je lichaam weer aan de natuur te laten wennen plus je was nog steeds niet helemaal de oude en je hebt het zefs over een depressie gehad. loop dus niet te hard van stapel. heb het nl zelf bij een vriendin gezien die zat voor de 2e zwangershap al niet helemaal lekker in haar vel en vervolgens na de bevalling heeft ze er een pd aan overgehouden. maar wel leuk dat het nu allemaal positief is gefeliciteerd
zo net ff heerlijk 3 uurtjes geslapen heb nog steeds de rillingen en hoofdpijn maar dat zal wel weer overgaan ga een ff mijn spam opzoeken en plaatsen