Wij gaan met oud en nieuw naar Terschellign. Daar zitten we eigenlijk altijd met mijn ouders in een huisje. Lekker rustig, niets bijzonders dus. Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo'n 'oud en nieuw' vierder ben Jullie plannen klinken ook erg gezellig!
Arme Esmée en arme jullie Hoe gaat het nu met haar? Hoop dat je zelf nog even tussendoor bij kan slapen of even op de bank kan liggen! Mees was vannacht ook erg onrustig en heeft slecht geslapen en mij van 04.00 tot 06.00 wakker gehouden dus ben ook nogal brak vandaag...
He meid, wat een gedoe en wat een spanningen opnieuw weer voor je moeder . Ik hoop dat alle onderzoeken meevallen en het iets is waar ze met medicatie wat aan kunnen doen. Voor jou in ieder geval een hele dikke knuffel en voor je moeder heel veel beterschap! Is manlief nu wel bij je of is hij weer op zee?
Nee, dat lijkt me idd niet zo'n succes nee, maar wel balen zeg, kan me voorstellen dat je daar niet echt naar uitkijkt
He meid, balen zeg Een dikke knuffel voor jou! We hadden het allemaal zo voor je gehoopt! Hoop dat je ons binnenkort ander nieuws kan vertellen
Meiden, ik ga me ff douchen (na het zwemmen van vanochtend heb ik eerst Mees fruit en later brood gegeven, toen het huis schoongemaakt en hier lekker ff bijlezen dus nu ........ tijd om te douchen)! Ik kom denk ik vanavond nog wel ff online (manlief is werken dus hoeft vanavond niet achter de pc). Tot later!
Ja, dat denk ik ook hoor!! Ik vond het gewoon ook al zooooo leuk om zo echt iets samen te ondernemen! Ja, vond het echt heel leuk. WEl een gedoe want je bent superveel tijd kwijt voor dat halfuurtje zwemmen, maar wel heel leuk! En tja, we wonen aan een vijver dus Mees moet ook wel vroeg zwemmen leren natuurlijk en net zo'n waterrat worden als zijn moeder
Hebben jullie niet nog een half uur vrij zwemmen dr achter aan? Heb ik dus ook elke week, gewoon het samen bezig zijn.. Lekker met elkaar, geen dingen die tussen door komen enzo.
Heb ik weer.. Je zou denken, dat een uk blij is niet meer in de box te hoeven.. Ze komt beneden, ziet een "gat" en gaat mega huilen!! Heb haar maar voor de kist met speelgoed die ik voor dr gemaakt heb gezet, en nu is ze druk bezig alle vertrouwde dingen terug te slapen :S *zucht*
ben ik dus niet de enige brakke.. balen zeg van mees! wat was er bij hem aan de hand dan? en wat fijn dat jullie ff lekker hebben 'gezwommen' vanmorgen..
Ik denk wel dat dat mag van dat vrij zwemmen maar dat weet ik niet zeker, omdat erna een andere babygroep (tot 1 jaar) in het bad zit. Maar kan het eens vragen. En idd je hebt ff helemaal tijd voor elkaar, zonder dingen tussendoor. Hoop dat Mees het net zo'n succes vond als ik. Trouwens, weet jij dat? Ik zit erover te denken om m'n haar te verven (gewoon zelf hoor) maar kan je met geverfd haar wel in een zwembad? Omdat er natuurlijk chloor in het water zit???
Ah gosssss, wel schetig hoor! Wat kunnen die ukjes hangen aan het 'vertrouwde' he? Mees heeft dat ook altijd hoor, als je iets ook maar een paar cm ander zet, ziet hij het meteen en gaat het weer terugzetten als het stond
ik ga ook vaak met geverfd haar zwemmen hoor mirrem... nooit geen problemen gehad.. en arme noof.. tja, krijg je als mama je van tevoren niet waarschuwt