Zo ik ben weer terug van het CB. Merel was heerlijk gegroeid! Ze heeft echt een groeispurt gehad. Ze was tussen 2 en 23 september gegroeid van 5.030 gram naar 5.640 gram en van 57 cm naar 60,5 cm. De prikjes vond Merel natuurlijk niet leuk. Enne mama begon ook een beetje tranen in haar ogen te krijgen. Ik vond het zo zielig! En ik heb ook nog eens gekeken en da's ook niet helemaal het slimste wat je kan doen. Nu lijkt ze er weinig last van te hebben. Ze zou er slaperig van moeten worden, maar dat is absoluut niet het geval. Ze ligt te jammeren in bed momenteel. Dadelijk maar even bij d'r gaan kijken. Zo dat was mijn verhaal. Ik heb even geen tijd en energie om de rest nog terug te lezen. Ik moet nog vanalles doen, dus laat ik daar maar eens mee beginnen. Oh ja ik heb toch maar gebruik gemaakt van de AH Pamper actie. Ik heb maar maatje 4 gehaald. Of beter gezegd 1 pak 4 (van 7-18 kg) en 2 pakken 4+ (van 9-20 kg). Ik dacht dat ik nog 3 pakken maatje 3 had liggen dus dat is voorlopig wel genoeg. Achteraf blijk ik er zelfs nog 5 pakken van te hebben. Dus ik ben blij dat ik geen 3 meer heb gehaald. Maar misschien later deze week nog wel wat 4 of zelfs al 5 halen. Weet iemand trouwens wat het verschil is tussen de 4 en de 4+ (buiten het feit om dat de kilo's iets anders liggen)? Ja en straks heb je ook weer 5 en 5+. Hmmm het jammeren wordt nu echt krijsen, dus ik ga maar eens even bij haar kijken.
vandaag alweer een schoonmoederloze dag ze heeft dit weekend alweer tegen mijn vent gezegd: wanneer komt ze doordeweeks een keertje hier koffie drinken? nou NIET! dan moet ik lopend en dan ben ik bekaf als daar ben en dan moet ik ook nog terug.... en in plaats van dat ze het tegen mij zegt.....
wat mooi dat ze zo gegroeid is zeg! beste spurt inderdaad! de prikjes heb je gelukkig eerst weer even gehad volgende maand pas weer... wie weet slaapt ze straks wel goed! de pampers durf ik je niet te zeggen met de plusjes heb die nog niet gehaald...
beter! irritant dat ze het niet gewoon tegen jou zegt.. maar ja, wat zegt je vriend dan? dat je niet kan?