Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi, lijkt Mees wel :p

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Yeaaaaaaaaaah, eindelijk het goede bad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn joh!!!! Nou nou nou zeg, wat een bevalling is dat geweest, maar nu dan toch eindelijk de goede in huis!!:):)

Ennuhhhhh. ben wel heel nieuwsgierig naar je kerststukjes... heb je soms foto's om te spammen??:p

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hey dat vliegtuig heeft Mees ook van manlief gekregen een poos terug. Zo lief, hij loopt er nou echt mee 'te vliegen' door de kamer!!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hmmmm, lekker kliederen:D

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Sowwwwwww!!!!!!! Toffe zitzak zeg!!! Waar heb je die dan vandaan als ik vragen mag?!!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi, lief hoor!

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, die vind Mees ook allemaal leuk. En Mickey Mouse films vind ie ook leuk en het zandkasteel vind ik ook super, kan je misschien ook iets van downloaden.

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Leuk, ben heel benieuwd naar de foto's!!!! En wat fijn dat Maureen het zo goed doet op de fles zeg!! Heerlijk dat ze nu weer lekker tevreden is en een halfuur in de box, wat een prestatie!! Goed hoor en heerlijk voor jullie!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    De andere zijn ook mooi, maar dit is idd echt een superfoto zeg!!!! Die ogen knallen eruit zeg!! Schitterend, wat is het toch een mooie meid!

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
  11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hahhahhahaha:D:D:D weer ff een kleine meid ;)

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ahhhhhhhhhhhh, die is leuk!!!!!!!!!!!!!!:)

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Leuke fotos hoor! Het filmpje hoop ik binnenkort te kunnen bekijken, lijkt me ook leuk! Kan de laatste tijd niet meer 's avonds online omdat manlief nog steeds met de pc bezig is :(:( Moet het dus vooral hebben van het stiekem vanaf hier bijlezen en meeschrijven :);)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

Hier nog steeds geen beslissing over wanneer de pil de deur uitgaat...ik slik deze strip gewoon af...het was toch nog maar een weekje..vrijdag is de laatste pil uit deze strip en waarschijnlijk daarna klussen!

Verder afgelopen vrijdag 2 nieuwe fietsen besteld, compleet met achterzitje voor Rihanna en dit weekend de kerstboom opgezet en de rest van het huis versierd.
    Rihanna vind de kerstboom waanzinnig interessant en vooral de glimmende kerstballen zijn moeilijk om vanaf te blijven :D

Ik heb verder niet bijgelezen...sorry

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede morgen!

Kk, lekker een goeien acht, en keelpijn/hees, mag je je bij mij aansluiten.. Zit al een week met een sjaal om.. sterkte dr mee.
    Leuke foto`s ook :D die van Esmée met opa is idd erg mooi!

uhmm.. De zitzak (mag hoor ramoon :p haha) Vind hem zelf ook helemaal geweldig :D t is vechten hier in huis ;) Komt bij de leenbakker weg, (ze hadden ook een blauwe variant, maar daar vond ik vorm minder van, al zat die ook geweldig)

Pff.. ben ik het dan nu alweer kwijt? nee toch.. ja toch..

Nou jah, wie weet schiet me nog wat te binnen zo :p
    Ben bezig van die kransjes in de boom te hangen, alleen is de helft al weg voor het hangt.. heeel vreemd ;)

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Kijk.. Schiet schiet..

liesje, dus toch nog een weekje geduld! Nou jah, moet op te brengen zijn toch? :D Was ie verder wel blij met je overwonnen vrijdag? :D

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja hij was heeeeel erg blij....
    ik vind het niet zo erg om nog een weekje de pil te 'moeten' slikken hoor...die paar dagen doen het hem ook niet

Enne An speciaal voor jou heb ik mijn trappetje neergezet!

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen,

Hoe is het hier? Hier wel goed hoor. Indi is alleen een beetje koortsig. Ze werd pas om 9.30 wakker vanmorgen en nu ligt ze alweer op bed...Ik had haar nog niet neergelegd of ze had haar oogjes al dicht. Morgen dus maar geen 2e prik voor de mg.

Liesje, jullie gaan dus voor een tweede? Dus je gesprek van afgelopen vrijdag was goed gegaan?

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D daarom.. als het op een week aan komt ;) zou wat zijn :p

O O écht *jubbel jubbel* had je NIET hoeven doen!!!

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Beterschap voor je dame!
    Wij moeten/mogen donderdag weer.

Deel Deze Pagina