Ik heb gewoon zo`n waterzak geval.. heet water dr in, in bed leggen, en HMMMM hahah, ik lig dr niet mee omarmt, maar bij mn voeten
Nog niet echt. Zaterdag zou een relatief rustige dag worden want Suus zou met Jeroen en Nikita komen om wat herstelwerkzaamheden aan de muurschildering te doen. Echter was Nikita zo beroerd dat we op de HAP zijn beland dus we hebben nog even naar je gezwaaid.
Byron de mijne ook wel.. alleen die verwarmt mn bed niet voor en trekt zn benen gillend weg, als ik mn voeten tegen hem aan leg
Het is optuigen. Ik heb in januari deel 2 van de cursus. Het is een erg fijne cursus al je wordt erg met jezelf geconfronteerd dus ook erg emo.
Ik denk dat dat het probleem was met Karsten de afgelopen 2 dagen. Ik denk niet dat een babytje op die leeftijd al dat inzicht kan hebben. Niet op dat gebied iig.
zo, ff snel.. senn, ik voel me er goed onder vanaf gister ofzow pas dat maureen de fles krijgt. merk dat ik mezelf ook wat beter ga voelen (alleen ben ik wel giga ongi geworden.. grr... ) maureen is zo heerlijk tevreden.. ze heeft vanmorgen gewoon 3 kwartier in de box gespeeld! esmée heeft ernaast gelegen.. zo lief, op een gegeven moment jammerde maureen en ineens werd het stil.. lag esmée naast maureen met de vinger heel voorzichtig bij maureen in de mond, dus lag maureen op esmée haar vingertje te zuigen.. zooo lief! later gaf ze steeds kusjes enz. die hebben samen 20 min. in de box gelegen.. maureen moest ook steeds lachen naar esmée (smelt smelt)
Ja touchscreen...Heb er nog geen ervaring mee dus zal benieuwen hoe het gaat bevallen.. Op mijn mobiel die ik nu heb kreeg ik geen wachtwoord. Dus toetsenblokkering deed het niet. En een paar weken geleden had Indi stiekem mijn mobieltje gepakt (nou ja stiekem, ik had het gewoon niet door haha) en de politie gebeld (Alarm staat als eerste in de contactenlijst) Het gesprek duurde 36 sec en ze had al opgehangen voor ik het door had. Nu heb dus maar ff net zolang zitten vogelen tot er een wachtwoord op zit.