Netjes hoor ondanks dat je het zo moeilijk vond en je zo moe was omdat Mees in een moeilijke slaapperiode zat. Petje af meis!
Nu ik Maarit net heb opgehaald (en wat is die ijle lucht toch lekker om in te fietsen ) ga ik eens het eten maken. Eet smakelijk zo en waarschijnlijk tot straks.
haha jij hebt t al uitgelegd zie ik. de zetpillen werken erg goed alleen is haar ritme nog een beetje naar de knoppen maar dat gaat ook vast weer een keer goed komen wedstrijd is ook helemaal top want nathalie en ik zijn door naar t NK twirl met onze duo wohoo. we zijn 4de geworden van de top 6 die door mocht dus een podiumplaats zit er in jan uari vast wel in voor ons. wij moeten op de zondag en dan is t ook vrij parkeren daar voor de deelnemers en bezoekers.
ben er ook meteen weer vandoor want ik ga ff kroketje eten(dan je nogmaals senn voor je hulp want ik kan nu ook gewoon weer eten) en dan meteen door naar trainen want nu is t menens voor ons he haha. we willen wel bij de top 3 komen met ons duo. fijne avond allemaak en ik kom snel weer langs
Wauwie hè!!!!!! Kom ik niet voor niets die zondag! Fijn dat Nikita goed reageert op de zetpillen tegen het hoesten. Hoe is het met jou met de misselijkheid? Helpt de Emesafene een beetje?
Ik beschouw dat dus als een ja! Heel fijn voor je dat je je weer een beetje mens voelt zonder die misselijkheid de hele tijd.
Ik ben moe, maar dat ben ik in het najaar/de winter altijd (erger) . Maar eigenlijk gaat het heel goed hoor . Lief dat je het vraagt!
Ik zag het..........denk dat ik daar ook voor zou gaan, zeker voor Rick want die is toch al best lang....en dan liever iets waar ze lekker lang plezier van hebben .
Even snel een berichtje van mij. Pc doet het nog steeds niet. Mannetje neemt hem morgen mee naar zijn werk, zodat er iemand naar kan kijken. Hoop zo dat alle bestanden in ieder geval veilig gesteld kunnen worden!!!! Vandaag gewerkt, dus alleen donderdag nog werken. Verder deze week lekker geen afspraken. Alleen woensdagavond kerstfeest in de kerk van school, maar dat is wel leuk. Dus een weekje waarin ik lekker rustig aan ga doen en gewoon lekker in huis aan de slag ga. Tot de volgende keer maar weer!!!
Hier staat ie ook nog hoor, en hij blijft voorlopig toch ook echt nog even. (bovendien zit Joost er nog altijd heel graag in )
Hij was gelukkig al die tijd goed te pas . Dus wat dat aangaat geen verschil, maar hij knort en piept niet meer (voor ons hoorbaar) en da's ook heel fijn!
Nou zeg, forumdinnetje in voor- en tegenspoed hoor! Jullie krijgen het gewoon onwijs voor je kiezen en daar kun jij toch niks aan doen! Hopelijk knapt je vader gauw weer een beetje op! Eigenlijk wel heel lief van mannetje dat hij je daar niet mee lastig wilde vallen, je maakte je al zorgen genoeg! Maar ja, vervelend blijft het evengoed! Dikke knuff voor jullie!!!!
Susanne: fijn dat het zowel met jou als met NIkita wat beter gaat! En wat goed dat jullie door zijn met twirlen!