geen idee, ik denk dat het komt omdat ik vaak naar iets kijk op een foto, ik kijk bijna nooit naar de gene die de foto maakt, omdat ik een hekel heb aan poseren
kijk dat is mij nou net iets te truttig maar gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen smaak...no offense!
ik vind dat geweldig.. maar niet voor altijd natuurlijk, ze heeft ook wel stoere dingen, gewoon voor soms je bent een meisje of je bent het niet.. en het staaat zo poppig hahaha (en het is leuk voor later, dan zegt ze Maaahhaaammm.. wat trok JIJ me aaahaaan?)
donkerblond haar halflang, niet al te groot qua lengte, normaal postuur (niet eng dun ofzo) en hoe zie ik er volgens jou uit?
Zow wat was Novalie daar nog inieminie... Ow heb trouwens een leuk nummerje voor je... FF zoeken Got it! http://nl.youtube.com/watch?v=21OH0wlkfbc
hmm klopt toch wel redelijk.. mn haar is half lang, en blond/donkerblond achtig.. ik ben 1.79 en normaal postuur.. jij? hmm even denken, ik ken iemand die heet renie.. dus ik krijg auto matisch een beetje dat beeld.. maar ik denk, bruin haar, niet heel groot.. 1,65 ofzo.. (dus eigenlijk meer wat klein.. haha) en kwa postuur? ik denk gewoon gewoon.. een vrolijk type.
ja toen paste ze dr net in nu zit ie bijna te strak (maar dr ligt er al weer een voor 68 klaar ) Yooo Yooo....