ach ja die laatste 5 dagen breng ik gewoon ziek thuis door!! hahaha nee hoor zo ben ik niet!! ja zeker goed bezig. mag ook wel eens een keer. toch al zo'n lastig jaar geweest dus dan mag er ook wel eens iets goeds uitkomen toch? En dit is iets wat we allebij al zooo lang wilde dus dat maakt het alleen maar mooier!!
ja daar draaide ALLES om!! hahaha hij dacht vast dat als ik de eerste keer zou zakken, hij me nog wel in zou halen, nou MOOI NIET!!!! hahaha
Buiten was lekker, kopje thee dr achter aan Heb het eerste bewuste sneeuw moment goed vast gelegd Ze vond het wel wat haha.
Leuke foto van Ivy in je avatar! (of Ivv..) Ja, bij jou ook nog niet? Woon je ook wat noordelijk? Dan komt het vast nog
Ja.. staat onder je banner? Of ik word kippig hmmm... Daar heb ik vanaf hier geen zicht op hahah altijd al weer vrouw willen worden
gek hoor, als ik een nieuwe maak hetzelfde probleem, het streepje van de Y valt gewoon weg huh, das gek, er stond altijd Ivy
Nu staat er idd Ivy Dacht misschien ivm google ofzo? Al is die niet banner gevoelig volgens mij.. Mooie foto!! Ze heeft echt prachtig haar..