hoi dAar laat ook weer eens wat van mij horen zit huer met koortsuk na die 2de prik, dus lekkere hangdag....
Rensie: beterschap voor Jurre! Anno: wij willen natuurlijk wel deelgenoot zijn van dat eerste sneeuwmoment van Noof. Oftewel: FOTO, FOTO!!!
zo rustig hier!! mooie foto van ivy sann!! beterschap voor jurre! ik kan vandaag helaas geen buikfoto maken, isabella heeft per ongeluk melk omgestoten waar de camera lag en nu is het beeld vaag.. dus even kijken als die morgen weer droog is, of die het dan weer doet..
balen van je fototoestel Lisette! leuke foto van Ivy, Sann sterkte met Jurre, Rensie en idd: Foto!!! Anno
gelukkig had ik het kaartje eruit, had hier vanmiddag twee foto's gespamd dus alle foto's zijn er nog wel hoe is het verder met jou? alweer een beetje beter?
hmzz isabella ligt net weer op bed maar word de hele tijd wakker, ga maar eens met haar op bed liggen!! fijne avond nog!!
gelukkig maar!! zat net mijn camera ook weer eens leeg te halen, of eigenlijk naar de comp kopieren, en er staan nu ook alweer bijna 1000 foto's op het kaartje!!! Maar ja je schiet ook maar weg he. Ja gaat beter. heb nog wel pijn in mijn keel en beetje rugpijn maar dat gaat wel weer over. hoe is het met jou?
Verder wel gelezen maar niks onthouden, sorry!! Slaap de laatste paar nachten ontzettend slecht door mijn bekken. Zodra ik beweeg word ik wakker van de pijn en laat ik nou net veel bewegen als ik slaap Maar ja gaat ook wel weer over, duurt misschien nog een paar maandjes maar ja. Binnenkort even afspraak maken bij de dokter zodat die me kan doorverwijzen naar de bekken therapeut. Hoop wel dat ik dit keer kan blijven werken tot mijn vakantie/verlof, heb geen zin om weer weken thuis te zitten en mijn verlof begint ook al over een paar weken (eind februari) dus dat moet lukken vind ik. Ook nog een buikfoto gemaakt net dus die zal ik nog even plaatsen!
Goedemorgen dames, ben ik de 1e vanmorgen?? Ingrid...mooie buik heb je hoor! Ik heb verder niet bijgelezen.... hier heeft het gisteren ook een beetje gesneeuwd maar gelukkig niet zo erg als in het noorden van het land. Maar dat zou nog deze kant opkomen...toch maar een slee kopen