Ik kreeg net een PB van ML met haar aanmelding dus nog maar even een keer voor de duidelijkheid! Heb je interesse in een meeting met de Juli-mama's meld je dan aan bij mij in een PB en dan kom je op de lijst!
Nou ik ga er weer vandoor even nog was opvouwen.. en dan lekker me bedje in. Mijn boek die ik zondag al heb besteld is er nou nog steeds niet Nou ja ik bel morgen wel even pf...
Center Parcs was leuk. Vooral vrijdag en zaterdag heerlijk weer. Daarna helaas slechter. Zaterdag 1,5 uur wezen wandelen met Merel. En elke keer als de wandelwagen stil stond, begon ze te huilen. We zijn nog niet wezen zwemmen, want ik vloeide nog, dus ik mocht sowieso niet en aangezien Merel haar 1ste prikjes nog niet heeft gehad, mocht zij ook nog niet zwemmen. Verder vonden oma en opa het heerlijk om hun kleinkind bij zich te hebben. Vooral opa was super trots! Hij maakte opmerkingen als "als je vannacht nou wakker wordt, dan roep je opa maar en dan geeft die jou je flesje" en "opa kan jou ook nog verschonen, dat is ie nog helemaal niet verleerd". Ook heeft hij heel wat meters met haar afgelegd lopende, als ze huilde. En toen ik ff bij de babykleding aan het neuzen was en hij met de wandelwagen liep, kreeg hij volop aandacht. En dat terwijl 3 meter verderop ook een man stond met een baby in de wandelwagen en die zag men niet staan.
De volgende mijlpaal staat ook alweer voor de deur: de eerste 'school'dag....1 september gaat hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal
Ben toch snel een beetje aan het teruglezen. Heb nu teruggelezen van pagina 162 tot 130, maar ik geloof niet dat ik de overige 130 nog ga lezen. Wil sowieso Silla even sterkte wensen, want als ik het zo gelezen heb, heb je het momenteel niet makkelijk. Dikke knuffel meid en goed van je dat je hulp hebt gezocht!
was weer even online. zat/zit over mijn lijk te kijken, maar zit nu ff te janken. gatver wat kan het leven oneerlijk zijn zeg. een jochie wat zijn moeder verliest. ik wist het wel al want ik had het in feb al in haar blog gelezen en heb toen ook verschrikkelijk zitten janken en nu gewoon weer. ik weet ook door het lezen van die blog dat alles daar nu wel al weer redelijk zijn gangetje gaat, maar tochg dan zie je zo'n jochie helemaal in tranen. sorry hoor maar moest het even kwijt. zit nl nu helemaal alleen thuis, want remco heeft een bruiloft zonder aanhang van een collega en om die dan nu op te bellen om mijn verhaal kwijt te kunnen vond ik net iets te. maar met dat ik achter de laptop ga zie ik dat een kennis van mij nu ook eindelijk na ruim 5 jaar en een laatste mmm poging zwanger is al 13 wk dus ook even een positieve noot. sorry voor het lange uithuilberichtje
wat een goed idee maar hoe plak je het dan precies op? de sticker alleen op het cijfer waar het om gaat? en hoe weet ze om welke ijzer het gaat?
Vind het allemaal nog zo lastig met de flesvoedingen van Merel zeg. Ze zat tot vandaag op 7 voedingen van 120 cc per stuk, dus totaal ongeveer 840 cc per dag. Ze kreeg dan om de 3 uur een voeding, maar na de laatste voeding keken we wanneer ze kwam, met een max. van 6 uur. Ze heeft trouwens altijd al boven gemiddeld gekregen qua voeding dus dat is geen probleem. Vandaag ben ik uiteindelijk eens aan het uitproberen of ze over kan naar 6 voedingen van 140 cc per keer. Dit omdat we haar bijna elke keer naar 3 uur wakker moesten maken en vannacht en vanochtend heeft ze 2x 5 uur tussen haar flesjes gehad zonder problemen. Dus vandaar nu om de 4 uur een voeding. En dan lijkt het me het beste om een vast schema aan te gaan houden: 3:30 uur 7:30 uur 11:30 uur 15:30 uur 19:30 uur 23:30 uur Hoe doen anderen met flesvoeding dat? Zijn er al mensen op minder voedingen gaan zitten? En houden jullie dan een vast schema aan?
deze was al geplaatst dus kunnen wij er nij op? ik stuur nog wel even een pb. misschienkun je deze in het topic zo nu en dan laten verschijnen net als de baby-lijst
lang leve eci sorry voor het sarcasme bindt ze de broek maar op hoor morgen. bestel hem anders ia bol dan heb jehem vast de volgende dag in huis
Senninha: jij bent echt onverbetelijk! maar wat goed van je kids. Die worden ook snel groot zo! MisSil: fijn even van je te horen. Hoop dat er snel een echt goede oplossing voor jullie komt. Mooi mannetje heb je hoor! Knuffelkonijn: sterkte voor Christian. heftig hoor zo'n drankje. is echt vies heb ik wel eens gehoord. kwebbels: ik vind het lastig dat ritme krijgen. Heb bij Chris ook het idee da thij om 18.00 voeding had gehad dus ook echt om 19.00 bedje in kon. HIj begon ook te huilen rond 20.00 uur en dacht dat kan geen honger zijn, dus paar keer heen gelopen, muziekje aan maar hij ging alleen maar harder krijsen. Toen toch maar aangelegd en hij dronk alsof zijn leven ervan af hing. Sindsdien heb ik hem niet meer gehoord (ehhh..ik roep te hard, hoorde hem nog wel een keer, maar toen hield het vanzelf weer op) enne dat opdezelfde tijd innemen is bij de minipil juist ontzettend belangrijk. Ik ken voorbeeld van iemand die daar niet heel secuur in was en die inderdaad weer zwanger was. Volgens mij mag er hooguit 2 uur verschil per dag in zitten, maar liever nog echt elke dag op hetzelfde tijdstip en dat leek mij ook echt niet haalbaar hier. maar hier nog steeds aan de rubbers, ben me wel aan het orienteren op een spiraaltje maar wil eigenlijk de eerste 3 maanden BV door zijn voor ik hormonale anticonceptie ga gebruiken en ook een mirena bevat hormonen. Kwebbels: clusteren is dat ze in de avond vaak komen voor een voeding, dus veel korte momenten dat ze even willen drinken/bij je willen zijn voor warmte en comfort. Veraatje: beterschap met de hoofdpijn. Op tijd naar bed? essie: ik geloof dat ik 'stout' ben. Chris heeft al 2x gezwommen en krijgt morgen zijn 1e prikken. thanks voor het succes wensen bij mijn sollicitatie. ....en het heeft gewerkt. Ik heb nl. een nieuwe baan als ik het eens wordt over de arbeidsvoorwaarden! en echt helemaal tof. velen van jullie zullen het wel niks vinden vermoed ik, maar ik ga vanaf medio december/januari weer aan de slag in het forensisch veld met allemaal veroordeelde criminelen....individuele behandelingen maar ook groepen doen voor bv. daders van huiselijk geweld, zedendelicten etc. Heb er nu al zin in. Nog even goed afspreken maar waarschijnlijk 2 / 2,5 dag in Breda en 1/0,5 dag in Rotterdam. Dit laatste omdat daar meer expertise is en ik dan meer 'lerend' kan zijn. het was echt een superrelaxed gesprek. De man waar ik mee sprak was onder de indruk van mijn ervaring tot nu toe en vond me enthousiast en eigenlijk was dat voldoende. De rest was aan te leren volgens hem. En welke dagen ik wilde werken, hoeveel uur, ik had het voor het zeggen...alles was min of meer prima. Ben benieuwd hoe het nu verder lopen gaat. Dinsdag weer telefonsich contact met een vrouw die ik al even heb gesproken om verder dingen af te spreken. En aangezien ik dit nog leuker vind dat bij de GGZ waar ik vorige week op gesprek ben geweest is het wat mij betreft duidelijk. (enne...ik ga 500 meter bij Frank vandaan werken, kunnen we wellicht nog eens samen lunchen...)
Nee hij is al die tijd lekker onder mama's vleugels gebleven Gaat het weer een beetje? Je hebt m'n nummer hè, dus als je een luisterend oor nodig hebt niet aarzelen!
Bij Rick was ik ook van tijd en uur; nu laat ik Joost het zelf aangeven maar daar wordt ik soms ook weleens onzeker van. Hij krijgt flessen van 120 cc, maar heeft nu 6 voedingen waaronder 1 nachtvoeding. Als ik op uur en tijd ga voeden moet ik Joost dus ook steeds wakker maken met als gevolg dat 'ie de fles niet leegdrinkt.