haha.. ik heb mn bril nu altijd op.. maar vond met lenzen eigenlijk leuker, maar ik durf het niet zo goed meer.. al zit ik wel te twijvelen, om weer lenzen te nemen.. zou dat zo weer kunnen? heb ze nog wel liggen haha eigenlijk wil ik gewoon weer NIEUW zijn hahaha.. ik ben een zeur weet het..
ze knippen het altijd truttiger dan wat ik bedoel.. of ze maken dr zon rare getoupeerde bol van.. dan moet ik thuis mn haar weer normaal doen
Mwah ik moet werken dus zo fijn zal het niet worden want ik moet nu echt klanten gaan helpen en ben alles vergeten
dit vond ik leuk.. ik kijk wel wat boos maar zo kijk ik altijd als ik foto s van mezelf maak haha denk dat ik dat maar weer wil (byron zucht vast al vast bij het idee hahaha)
oke dees kan wel! dit was 2 dagen na bevalling! haha zelfs na tinipic zegt ie dat ik te breed en hoog ben!
haha, kwam net een foto van jou tegen , maar denk dat jou een bob erg leuk staat, maar dan wel een iets extremere bob zo schuin naar voren, snap je wat ik bedoel
gaan we hoor.. hahaha ik wil GEEN pony.. geen asymetrie.. en gewoon iets wat cool is zo zit ik dus ook altijd bij de kapper hahaha en ik ben eigenwijs.. en het maakt mij niet uit om van lang naar kort te gaan, vaak genoeg gedaan.. gewoon het zat zijn en alles dr af halen haha bij de metarmorfose van antm hebben ze mij dus niet met een kaal hoofd
haha nou zal ik je wat verklappen. een bob is niet asymetisch en je hebt ook geen pony en het is cool (vind ik dan).
ik heb een keer een bob-line gehad, en daar heb ik vreselijke spijt van gehad.. ach ik zie wel. ik verzin wel wat haha eerst maar weer eens een kleurtje dr in.. al durf ik dat niet zo goed, omdat mn haar gigantisch uitvalt. en ben bang dat ik dan kaal eindig ofzo (ook origineel)
http://www.youtube.com/watch?v=Hy3rnIHKBI4&NR=1 zat laatst tmf rock te kijken en toen kwam dit voorbij, vind het wel leuk eigenlijk.