Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was de sneeuw bij Arinde ook niet zo'n succes. Ze vindt het niet erg om er door te lopen, maar wil het echt niet vasthouden. Dus ja...dat valt nog een beetje tegen.

Verder kon ik er vandaag zelf ook niet zo goed tegen. Ben op school bijna flauwgevallen tijdens het buitenspelen met de kinderen. Dat was wel even schrikken. Toen ik jonger was (10-16jaar) had ik dat ook vaak in de winter. Zodra het koud was en ik op de fiets naar school moest, dan kwam ik helemaal beroerd op school aan. Ik dacht dat ik het overgroeid was, maar niet dus.
    We waren nog maar 10 minuutjes aan het buitenspelen toen ik helemaal zwarte vlekken voor mijn ogen kreeg en heel erg begon te zweten. Ben snel naar de klas van een collega gegaan en heb gevraagd of zij met mijn klas naar buiten wilde gaan. Ze heeft toen eerst nog een BHV-er naar mij gestuurd omdat ik helemaal wit zag en amper meer kon lopen. Heb toen een poos in mijn klas voorovergebogen op mijn bureau gelegen, totdat het een beetje afzakte. Daarna nog een half uur rustig in de personeelskamer gezeten en rustig een kopje thee gedronken. Daarna was het weer helemaal over en heb ik nergens last meer van gehad. Zo raar! Ze wilden me al naar huis brengen, maar dat wilde ik niet omdat ik wist dat het met een halfuurtje wel over zou zijn. Dat konden ze niet geloven, maar was dus wel zo.
    Raar verhaal hoor!!!! En lastig ook! Moet toch 2x per dag ruim een half uur buitenspelen met de kids. Voor vanmiddag heb ik in ieder geval voor de zekerheid maar een extra leerkracht mee naar buiten gevraagd, maar toen ging het wel goed!!

2. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    pff ben ook nog kerstkaarten aan het schrijven. had er geen zin in maar dennis wilde het wel graag....lekker dan!! schrijf je ze dan als je het zo graag wilt....grrrr

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

Leuke foto's hoor!! Ahhhh, en van het vallen. MEes is ook 2 x gevallen in de sneeuw en had dus ook geen wantjes aan en dat vond ie toch ook wel minder ja en moest ook ff huilen. Maar in de kar wilde hij ook niet meer, meneer moest en zou zelf lopen. Hij was vandaag sowieso wat sneller huilerig maar ik denk dat het evt. door de griepprik van gisteren komt.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

:D :D dat word een rugzak om Julian in te stoppen :D (met lucht gaten DUH)

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Fijn om te horen!! En heeeeeeeeel verstandig (en knap) dat je zo goed naar je lichaam luistert, petje af!;)

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dat is schrikken!! Bah.. vooral omdat je ook niet weet wanneer het wel of niet "komt"

Gelukkig ging het snel weer over! Rustig aan ;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mees wil ze helaas op de fiets dus ook niet aan. Hij is de laatste tijd heeeeeeeeeeeeel duidelijk in wat hij wel en niet wil. Dus als hij niet wil zet hij het gewoon eerst op een heel duidelijk en eigenwijs NEE en vervolgens op een oorverdovend protest ;) Dat belooft nog wat ;)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D :D mannen...

Ik heb een deel weggebracht, de anderen moeten nog geschreven worden :S heb ook reuze zin :p

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Noof ook hoor.. maar als ze ja zegt, bedoelt ze ook ja..

Ze gaat hier tegen woordig heel hard gillen.. Ook zo charmant.. Je zou zweren dat ik dat kind mishandel ofzo :p

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost wil ze ook niet aan, dan kan ie niet duimen ;)....maar vanavond hield hij toch wel de hele tijd zijn handjes in de voetenzak, was zeker toch te koud om te duimen :D

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, dat is even flink schrikken!!!:$ Zou het soms iets te maken hebben met de verandering in luchtdruk ofzo als het sneeuwt? Hmm, wel vervelend hoor want idd je moet toch met de kids naar buiten en kan moeilijk altijd een collega meevragen. Anders toch maar ff in de gaten houden en anders een x naar de HA ermee gaan.....

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hmmmmmmmmmmm, leuk is dat he, vooral in een volle winkel :(;)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Das wel handig, maar jah een voetenzak, heb ik niet op mn fiets ;)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Ja, echt een aanrader.. Ach, ik sleep dr gewoon mee hoor, gillend of niet..

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mees wil gewoon echt niet meer in de wagen en wil alles zelf lopen. Op zich kan dat ook wel, maar dan duurt alles zoooooo lang dus dat is gewoon niet praktisch. Bovendien zit hij in winkels enzo overal aan en loopt hij buiten op elke hond en elke auto af ;)

16. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
  17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

ZO! Das idd een buik! Mooi!! Echt naar voren of niet? :D

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ow ja??? Ik voelde me zo opgelaten dat ik maar weer rechtsomkeert gemaakt heb. Het leek echt net of hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig was, maar eigenlijk huilde hij alleen maar omdat ik hem in de winkel in de kar had gezet en hij dus niet meer zelf kon lopen. Oke, is misschien minder leuk, maarja, luisteren naar mama moet gewoon wel af en toe... Maar ja, maak hem dat maar eens wijs. Dat vind ik het moeilijke op deze leeftijd dat je dat dan gewoon niet altijd even duidelijk kan maken aan ze.

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mooie buik zeg! En wat Ano ook zei, mooi naar voren!!!:)

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    bijna goed, justin!!

Deel Deze Pagina