meiden, hoe gezellig ik het ook vind, ik ga er van tussen. Ga zo voor het eerst van vandaag even lekker zitten beneden met iets te drinken en te snoepen. Morgen dat afscheid van m'n baas. blergh.............. Maar goed, jullie horen nog wel hoe het was enzo. Fijne avond allemaal en tot gauw!!!
Bij het zwembad deed ze het ook nog, t kan mij echt niet schelen.. Hij vind zich zelf dan ook HEEEEL zielig Hmm, ik weet niet wat ze wel en niet begrijpen, maar ja en nee wel Anders gebruikte(n) ze het zelf ook niet, en handelen ze dr niet naar.. Dus kan ze mijn nee ook snappen
dat is even schrikken dan! hoop voor je dat het eenmalig was.. anders is het vrij lastig met het buitenspelen!
Ligt ie met zn hoofd al naar beneden? (t werd toch een jongetje? met pet?).. ik haal iedereen door elkaar geloof ik.. komt door de sneeuw
ja maar dat weet je toch ook eigenlijk niet? je doet altijd maar net alsof en gokte toevallig nu verkeerd!!
hahaha nee hoor klopt, dit word het jongetje met pet!! en hij begint inderdaad al klaar voor de start te liggen