justin zit ook nog steeds in de wagen hoor. of winkelwagentje. vind hij gewldig! lekker sjansen met iedereen!! ook wel beetje kattekwaad uithalen als hij te dicht bij de schappen staat... maar laatst had ik hem meegenomen naar het grote winkelcentrum en toen had ik hem het stukje naar de parkeergarage laten lopen en dat vond hij toch wel heeeel interessant en geweldig!! al die etalage ruiten enzo!! en die mensen!!! wauw!!!!
haha ja dat was ik. gaat zeker beter. was flink beroerd maar gisteren ging het eigenlijk al weer beter. denk de stress van het afrijden enzo. en de stress op het werk. Vanavond nog een preek van dennis over gehad dat ik het me allemaal niet zo moet aantrekken, dat het hun eiegen fout is als het in de sope loopt ed. Tja, dat wil ik wel, maar dat kan ik erg moeilijk. wil het zo graag netjes achterlaten maar dat lukt gewoon nit als niemand mee wil helpen. Ja 1 wil wel maar die gaat ook weg dus dat schiet niet op. zucht.... nog 3 dagen en dan ben ik er vanaf.... heb trouwens nu wel weer erge rugpijn. denk van de kou op kantoortje....maar het is wel af!!
Winkelwagentje vind ze inderdaad ook wel erg leuk. En daarna natuurlijk zelf teruglopen naar de auto! Maar winkelwagentje gebruiken we alleen maar bij de c1000 en daar zijn geen andere winkels bij.
Kan je niet evt wat eerder weg? heeft byron ook gedaan, zodat ie teminste niet echt in het donker hoefde.. Misschien valt het wat mee, maar rijden met dit weer is geen pretje.
nu ga ik ook echt want zoals gewoonlijk is er weer eentje wakker *zucht* het is echt weer vaak raak de laatste tijd... trusten!!
zo, goedemorgen. hier lekker nachtje gehad. esmée heeft van 7-7.30 geslapen, dus heeft heerlijk geslapen.. maureen kreeg gister om 10 uur laatste fles, half 11 sliep ze, tot half 7 vanochtend! daarna sliep ze om 5 voor 7 alweer en slaapt nu nog steeds heerlijk..
Goedemorgen! Heb hier heerlijk tot 8.45 uur uitgeslapen. Niels is met Sven naar school voor het kerstontbijt en Karsten werd pas om 8.45 uur wakker. Maarit slaapt nog steeds maar die was gisteren ZO moe en ze had ook de 2e prik gehad dus ga zo even bij haar kijken hoe het met haar is. Vandaag op het programma: Kerstkaarten schrijven (voor zover ik ze binnen heb want ik mis nog een paar pakjes) Was vouwen Boodschappen doen Karsten in bad En ik hoop nog wat tijd om te forummen. Heb ik nog bijzonderheden gemist de afgelopen 2 dagen?
Goedemorgen!!! Hier een lekker nachtje gehad!! Sem heeft heerlijk geslapen! Hij heeft genoten in de sneeuw met zijn nieuwe skipak!! Hij was heerlijk warm!! Straks even een paar snowboots halen!! Ingrid en Lisette mooie buikjes!! Mooie sneeuwpretfoto's voorbij zien komen!! Linnielin, dat was zeker even schrikken zeg!! KK, dat klinkt ook als een lekker nachtje!! Doet je goed he!! Zullen we voor het nieuwe jaar wat afspreken?? Senn, lekker he even uitslapen!! Ik zou het zo 1,2,3, ook niet weten.. (ben ook paar dagen niet geweest) Verder heb ik niet zoveel bijzonders... Fijne dag allemaal!!!
Hallo, hallo!!! Alles goed hier? Ben net met May naar ballorig geweest. Ging eigenlijk nooit omdat ik er 1x geweest was iets van 2 jaar geleden en toen was het echt een lelijke ballorig. Maar was helemaal verbouwd, echt superleuk!!! Zal zo eens wat foto's plaatsen
Dat is inderdaad een heerlijke nacht! Goed dat Maureen al zo lang doorslaapt!!!! Werkt Christian nu elke dag een paar uurtjes, of gewoon af en toe?
Lekker hoor, dat uitslapen! Gelukkig werkte de kids eraan mee Heeft Maarit nog last van haar prik denk je? Volgens mij heb je alleen veel sneeuwfoto´s gemist van de gisteren. O ja...en Noof heeft haar 2e zwemdiploma binnen. Verder weet ik het ook niet zo goed eigenlijk.