Wij hebben vanmorgen lekker een halfuurtje door de sneeuw gelopen. Dat vond Arinde ook wel leuk. Dus hebben we onderweg even brood bij de bakker gehaald. Ze viel een paar keer in de sneeuw, dus was kleddernat, maar ze gaf er niks om. Maar echt spelen in de sneeuw, dat is er nog niet zo bij. Daar zijn ze toch nog te klein voor lijkt het wel. Zal vanmiddag proberen wat foto´s te maken in de sneeuw, maar de zon schijnt nu in de achtertuin, dus ik weet niet of er straks nog sneeuw ligt.
Hahah...volgens mij is het wel een levensgenieter he!!! Knap hoor dat hij dat allemaal zo al doet. Glijden, springen enzo...zie Arinde dat nog niet zo doen eigenlijk.
af en toe. hij heeft deze week 2 ochtenden gewerkt en gaat volgende week 4 ochtenden werken.. bevalt hem heel goed
zo, was ik weer.. vanmorgen mn schoonzusje met haar zoontje op visite gehad, was wel weer gezellig. beide meiden liggen weer heerlijk te slapen gelukkig.. lekker hoor!
Lekker van die slapende dames Hier net een trektocht naar de supermarkt gehouden (ja ik heb het zwaar) Nou.. IK heb mn boodschappen voor vandaag weer binnen, en mn conditie is zichtbaar gegroeid