Leuk filmpjer van Mayron. Wat een klauteraar! AN hahahahahaa, naakt en toch nog naar het werk rijden? Hmm, ik vraag maar niet verder KK, lekker hoor een gezellig ochtend. Fijn dat Christian weer opknapt en alweer aan het werk is. Verder niets bijgelezen. Ben vanochtend weer met Marin naar buiten geweest. En hoe raar ze het gisteren vond, zo leuk vond ze het vandaag. Ze wilde niet meer naar binnen en heeft dus een hele tijd gespeeld (lees: achter de kat aanlopen) in de tuin.
Maarit werd wakker met 38,1C en de mededeling dat ze zich niet lekker voelde. Na een zetpil voelde ze zich enige tijd later wel ee stuk beter en nu gaat het wel.
Die van mij vinden het helemaal geweldig buiten. Vooral die kleine, zij rende door de tuin heen alsof haar leven er vanaf hing. Ze valt alleen niet zo op in de tuin nu.
Leuk zeg dat jullie voor en tweede gaan! Ik hoop dat het snel raak is en dat de gyn er helemaal niet aan te pas hoeft te komen.
Zo strandde ik dus gisteren op station Breukelen omdat er van en naar Utrecht geen treinen meer reden. Gelukkig kon ik met iemand meerijden daar (die ik verder helemaal niet kende, maar beter dan te staan blauwbekken) en was ik net op tijd terug om met Maarit naar school te gaan voor de lampionnenoptocht en het kerstdiner.
Dan zul je wel geschrokken zijn dat het je in ene weer overkwam. Gelukkig weet je het nu dan kan je in je achterhoofd houden dat dat gebeurd.